Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:25:45 GMT

واکنش عجیب گریزمان به درخواست جدایی بارسا

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۹۹۳۴

واکنش عجیب گریزمان به درخواست جدایی بارسا

بارسلونا قصد دارد هر طور شده انتوان گریزمان را به در تابستان به فروش برساند.

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بین بارسلونا و اتلتیکو به منظور معاوضه آنتوان گریزمان با سائول نیگز ادامه دارد و به مراحل نهایی خود نزدیک می شود. واضح است که بارسا برای تمدید با مسی و ثبت 4 بازیکن جدید خود نیاز به فروش چند بازیکن و کاهش بودجه دستمزد خود دارد و به همین منظور واگذاری گریزمان حیاتی به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در مذاکرات طرفین بارسلونا اصرار دارد که یا اتلتیکو تمامی دستمزد را قبول کند یا اینکه علاوه بر سائول نیگز، بازیکنی دیگر را نیز واگذار کند که برای این مهم، هرنان لودی مد نظر بارسلوناست. 

این اما تنها مانع موجود نیست چرا که طبق ادعای ال چیرینگیتو، گریزمان که اخیرا قبول کرده 40 درصد از دستمزدش کاسته شده و بدهی مربوطه طی 5 سال پیش رو پرداخت شود، به سران بارسا گفته است که اگر در نهایت به اتلتیکو واگذار شود، باشگاه باید تمامی مبلغی که از دستمزد او در یک سال و نیم گذشته به دلیل پاندمی کرونا کسر شده را یک‌جا پرداخت کند و در غیر این صورت ترجیح می دهد همچنان در بارسا بماند.

برای باشگاه کاتالان واگذاری گریزمان یک امر حیاتی است و باید دید واکنش به این درخواست چه خواهد بود.

 

 

آنتون گریزمان بارسلونا اتلتیکو مادرید سائول نیگز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان بارسلونا اتلتیکو مادرید سائول نیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد

بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزد‌ها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال ۲۰۲۰ برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در ۲۵ بازی ۱۹۵۶ دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او ۲۹ بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره