Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@17:15:35 GMT

«گروهبان محله» کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۰۱۳۹

«گروهبان محله» کجاست؟

همشهری آنلاین _ مریم باقرپور:  برای مثال، به گفته برخی از اهالی قدیمی محله سرآسیاب مهرآباد، ما بین خیابان توکلی و طالقانی، محدوده کوچه صفری و زرندی، به خیابان «گروهبان محله» مشهور بوده است. چون در گذشته، گروهبانان شاغل در پایگاه «یکم شکاری» و دانشگاه «هوایی»، در این محدوده از منطقه ۹ و اطراف پادگان، خانه‌هایی برای زندگی‌شان ساخته بودند و همین موضوع سبب شده بود تا این محدوده به گروهبان محله شهرت پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعدها گروهبانان خانه‌های خود را به دیگر اهالی اجاره دادند، اما همچنان این نام برای ساکنان قدیمی به یادگار مانده و اکنون در این محدوده ساختمان‌های زیادی ایجاد شده است که می‌توان به فرهنگسرای «رویش» و مراکز تجاری و فرهنگی اشاره کرد. اگرچه هنوز برخی از ساختمان‌های قدیمی وجود دارند و در میان آنها نیز یک گارگاه قدیمی به چشم می‌خورد.

کد خبر 613651 برچسب‌ها محله همشهری محله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله همشهری محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاید حذف پرسپولیس و استقلال از جام‌حذفی باعث تأسف هواداران این دو تیم شده و کمی هم از وزن این تورنمنت کاسته باشد اما دست‌کم از یک منظر باید خدا را بابت این اتفاق شکر کنیم. چرا؟ اینکه بالاخره فصل آینده یک بازی سوپرجام خواهیم داشت! با توجه به اینکه به‌احتمال بسیار زیاد قهرمان لیگ برتر یکی از ۲تیم پرسپولیس یا استقلال است، طبیعتا امسال یک تیم نمی‌تواند به‌طور همزمان فاتح لیگ و حذفی شود.

در قانون بسیار عجیب و منحصربه‌فردی که مدیران فوتبال ایران تصویب کرده‌اند، اگر تیمی دبل کند به‌طور خودکار سوپرجام را هم خواهد برد؛ مثل شرایطی که فصل گذشته برای پرسپولیس به‌وجود آمد. حالا اما آقایان ناچار هستند برخلاف میل باطنی سوپرجام را برگزار کنند. شرمنده دیگر!

کد خبر 848884 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت