Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردارسردشت از راه‌اندازی سیستم هوشمند و یکپارچه شهرسازی در شهرداری سردشت خبر داد و گفت: برای هوشمندسازی و جلوگیری از بروکراسی و هرگونه سو استفاده احتمالی در پرونده‌های ساخت و ساز و نوسازی مستحدثات شهروندان، سیستم یکپارچه هوشمند شهرسازی شهرداری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کامل رسولی در اینستاگرام خود نوشت: برای هوشمندسازی و جلوگیری از بروکراسی و هرگونه سو استفاده احتمالی در پرونده‌های ساخت و ساز و نوسازی مستحدثات شهروندان سیستم یکپارچه هوشمند شهرسازی شهرداری به پیشنهاد شهرداری و مسئول کمیسیون فرهنگی و تصویب شورای اسلامی شهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاهش مراجعات حضوری، امکان ثبت درخواست و پیگیری صدور پروانه ساختمان، گواهی عدم خلاف، پایان کار ساختمان و استعلامات ادارات خدمات رسان، نقل و انتقال املاک، استعلام بانک و دیگر استعلامات به صورت الکترونیک و غیر حضوری، امکان استعلام وضعیت پرونده نوسازی املاک، پرداخت عوارض سالیانه نوسازی و جمع‌آوری زباله به صورت پیامک و الکترونیکی با شناسه پرداخت از جمله قابلیت‌های نرم افزار شهرسازی ایران است.

شهردار سردشت گفت: افزایش شفاف سازی و کاهش فرایند زمانی خدمات اداری و تسریع در روند پاسخ استعلامات و امکان پیگیری آنی وضعیت پرونده ساختمان و درخواست‌ها از طریق آنلاین بدون مراجعه حضوری، الکترونیکی شدن مراحل تعیین وقت بازدید، ارسال لایحه‌های دفاعی پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون، ثبت اعتراض، انجام همه محاسبات مربوط به عوارضات پروانه ساختمانی و نوسازی و جمع‌آوری زباله و کسب و پیشه و دیگر موارد به صورت خودکار و بدون دخالت اشخاص نیز از جمله قابلیت‌های این نرم افزار است.

رسولی افزود: همچنین با راه اندازی این نرم افزار از ایجاد بستر تخلفات احتمالی و ایجاد شفافیت در امور قابلیت آمارگیری و ارائه گزارشات و ارائه آمار عملکرد پرسنل و خدمات ارائه شده از قبیل آمار پروانه‌های صادره و پرونده‌های رسیدگی شده در کمیسیون و میزان جرایم و عوارضات وصولی و دیگر موارد نیز پیشگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه این نرم افزار قابلیت اتصال به نرم افزار جی آی اس (GIS) و ثبت ساختار پرونده‌ها بر اساس سیستم ممیزی املاک دارد، تصریح کرد: یکی از زیر بناهای شهر هوشمند سیستم یکپارچه شهرداری بوده و بعد از راه اندازی این سیستم شهروندان به صورت غیر حضوری بعضی از فرآیند و مراحل اداری پرونده خود را طی خواهند کرد و مراجعات شهروندان به شهرداری به حداقل خواهد رسید.

شهردار سردشت گفت: در راستای اجرای این برنامه، شهرداری با شرکت ایران سیستم عقد قرارداد نموده که بیش از سیصد شهرداری کلانشهرها و شهرهای سطح کشور از سیستم این شرکت که یکی از برترین شرکت‌های سطح کشور در این زمینه است استفاده می‌کند.

رسولی تاکید کرد: اکنون کارشناسان شهرداری سردشت در حال طی کردن مراحل و دوره آموزشی این سیستم به صورت آنلاین بوده و انتظار می‌رود که طی ماه آینده این سیستم به بهره‌برداری برسد. "

کد خبر 507607

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردشت سیستم هوشمند شهر سازی اینستاگرام حذف بروکراسی اداری نرم افزار زباله آنلاین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق راه اندازی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد