Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:47:22 GMT

تیم ووشو بانوان تهران قهرمان مسابقات کشوری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۱۱۳۶

تیم ووشو بانوان تهران قهرمان مسابقات کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، شهرام علم معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اظهار کرد: مسابقات کشوری ووشو بخش بانوان با حضور زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان ووشو کشور در سالن امام علی(ع) واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری به مدت دو روز از ۲۲ الی ۲۴ تیر ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات قهرمانی ووشو کشور بخش خواهران با حضور ۳۲ تیم از سراسر کشور و ۱۰۱ ورزشکار در دو سبک تالو و ساندا به رقابت پرداختند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بیان کرد: تیم استان های تهران الف، اصفهان، البرز و قم به ترتیب در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تیم تهران الف با کسب ۲ طلا و ۲ نقره قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم استان اصفهان با کسب ۲ طلا و ۱ نقره در رده دوم قرار گرفت.

علم با تاکید بر حفظ سلامت ورزشکاران تصریح کرد: با وجود شرایط بیماری کرونا و توجه به حفظ سلامت ورزشکاران ، تدابیر لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی زیر نظر کادر پزشکی ورزشی انجام شد و تمامی ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات داری تست سلامت کرونا بودند و از حضور ورزشکارانی که برگه تست کرونا نداشتند جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرام علم تیم تهران الف مسابقات ووشو کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند