Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه فرانسه از برگزاری کنفرانس بین المللی کمک به لبنان خبر داد و خواستار تشکیل هرچه سریع تر کابینه جدید در این کشور شد.

به گزارش برنا از شبکه خبری المنار، «ژان ایو لودریان» روز جمعه اعلام کرد که یک کنفرانس بین المللی برای کمک به مردم لبنان در تاریخ چهارم اوت(۱۳مرداد) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خروج از انسداد سازمان یافته و غیرقابل قبول در لبنان، نیاز ضروری است، آغاز مشورت های فوری پارلمانی برای انتخاب نخست وزیر جدید لبنان را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لودریان گفت: انصراف سعد حریری از تشکیل کابینه با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی لبنان، فصل غم انگیز دیگری به شمار می رود.

وی با اشاره به تداوم شرایط بحرانی لبنان، از مقام های این کشور خواست مسئولیت خود را در قبال وضعیت موجود انجام دهند.

لودریان همچنین نسبت به انصراف حریری نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه لبنان چند روزمانده به نخستین سالگرد انفجار مهیب در بندر بیروت، ابراز تاسف کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا لبنان سعد حریری اقتصادی و اجتماعی فرانسه لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد از پیشنهاد مصر در مورد توافق آتش بس و آزادی اسرا در غزه حمایت می‌کند و از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا آن را تصویب کند.

براساس گزارش آر تی، گالانت در این خصوص گفت: این یک معامله خوب است و این وظیفه ماست که اسرا و به عنوان وزیر دفاع (جنگ) و نخست وزیر را بازگردانیم.

گالانت گفت که او علناً از این معامله تمجید نکرد تا هزینه آن افزایش پیدا نکند. وزیر جنگ اسرائیل در جلسه کابینه صهیونیستی اعلام کرد که این فرصتی برای تل آویو است تا اسرای خود را بازگرداند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که گالانت قویاً از این توافق حمایت و اشاره کرد که در جلسه کابینه نظامی پیشنهاد مصر تصویب شد. او تأیید کرد که این طرح مورد حمایت همه اعضای کابینه جنگ، از جمله روسای تشکیلات دفاعی قرار گرفته است.

او توضیح داد که نتانیاهو در ابتدا ملاحظات خود را ابراز کرد، اما این پیشنهاد در نهایت تصویب شد. رسانه‌ها گزارش دادند که در جلسه کابینه که پس از جلسه شورای جنگ برگزار شد، نتانیاهو و روسای تشکیلات دفاعی تصمیم گرفتند از ترس افشای اطلاعاتی که به مذاکرات آسیب می‌زند، آن را به اعضای کابینه توسعه یافته ارائه نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تصمیم کابینه جنگ اسرائیل برای ادامه حملات به رفح
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد