Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم ملی انگلیس به شعار‌های نژادپرستانه علیه خودش واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان  –  تیم ملی انگلیس در فینال یورو ۲۰۲ مقابل ایتالیا قرار گرفت و در ضیافت پنالتی ها شکست خورد. این در حالی بود که هواداران سه شیر‌ها با هزار امیدو و آرزو راهی ورزشگاه ومبلی لندن شده بودند. با این اوصاف طلسم ناکامی ۵۵ ساله انگلیس در مسابقات یورو، ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه هواداران افراطی تیم ملی انگلیس بابت ضیافت پنالتی‌ها به شدت عصبانی شدند. از آنجا که ضربات پنالتی ۳ بازیکن سیاه‌پوست جام قهرمانی را به رم فرستاد، موجی از شعارهای نژادپرستانه در فضای حقیقی و اجتماعی علیه آنها ارسال شد.  به همین واسطه بوکایو ساکا، مارکوس راشفورد و جادون سانچو  به دشت تحت فشار انتقاد‌ها و پیام‌های نژاد‌‌پرستانه قرار گرفتند.

در همین رابطه سایت جهانی گل نوشت: ساکا وینگر ملی پوش تیم آرسنال اصرار دارد که پیام‌رسان‌های اجتماعی باید جلوی انتشار پیام‌های نژادپرستانه را بگیرند و آن‌ها به اندازه کافی برای این موضوع تلاش نمی‌کنند. از اینکه عضو تیم ملی انگلیس هستم به خودم افتخار می‌‍کنم. بابت همه چیز‌هایی که از همه بازیکنان و کادرفنی یاد گرفتم بسیار سپاسگزارم. هیچ کلمه‌ای وجود ندارد که به شما بگویم  اما از نتیجه و پنالتی‌ام ناامید شدم. متاسفم که امسال نتوانستیم آن را برای شما به خانه بیاوریم، من خیلی صدمه دیدم و احساس کردم همه شما و خانواده انگلیس خود را نابود کردم. اما می‌توانم این را به شما قول بدهم اجازه نمی‌دهم آن لحظه منفی مرا خُرد کند. فوتبال این چیزی است که باید داشته باشد. شور و اشتیاق، افراد از هر نژاد، جنس، دین و مذهب دور هم جمع می‌شوند.

وی در خصوص توهین به خودش و ۲ ملی‌پوش سیاهپوست نگلیس تصریح کرد: برای سیستم عامل‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و فیس بوک، من نمی‌خواهم که هیچ کودک یا بزرگسالی مجبور شود پیام‌های نفرت انگیز و آسیب‌زایی را که من، مارکوس و جادون در این هفته دریافت کرده ایم دریافت کند من بلافاصله از نوع نفرتی که در شرف دریافت آن بودم، فهمیدم و این واقعیت غم انگیزی است که سیستم عامل‌های قدرتمند شما برای جلوگیری از پیام‌ها آنقدر انجام نمی‌دهند .هیچ نژادی پرستی یا نفرت از هر نوع در فوتبال یا در هر بخش از جامعه و اکثریت افرادی که دور هم جمع می‌شوند تا افرادی را که این پیام‌ها را ارسال می‌کنند، با اقدام و گزارش این نظرات به پلیس و رانندگی دور هم جمع کنند. با مهربانی با یکدیگر نفرت را از بین ببریم، برنده خواهیم شد. عشق همیشه برنده است.

بیشتر بخوانید: تیم منتخب یورو ۲۰۲۰ اعلام شد/ از غیبت رونالدو تا حضور ۵ ایتالیایی! + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: ساکا تیم ملی انگلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس ساکا تیم ملی انگلیس تیم ملی انگلیس پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، هرچند این شرکت هم اکنون محدودیت های زیادی برای تبلیغاتی که شامل انواع خاصی از محتوای مستهجن هستند را اجرا می کند اما به روز رسانی جدید هیچ شکی باقی نمی گذارد که محتوایی که طوری تغییر یافته یا تولید شده تا هرزنگاری و مستهجن باشد، برخلاف قوانین آن است.

هر آگهی که مروج سایت یا اپلیکیشن های تولید هرزنگاری دیپ فیک باشد و دستورالعمل ساخت چنین محتوایی را نشان دهد، آنها را تایید کند یا سرویس های هرزنگاری دیپ فیک مختلف را مقایسه کند، بدون هشدار تعلیق خواهد شد.

این آگهی ها دیگر اجازه انتشار در گوگل نخواهند داشت. شرکت فناوری آمریکایی از ۳۰ می۲۰۲۴ میلادی این قوانین را اجرا می کند و به آگهی دهندگان اجازه می دهد هرگونه تبلیغ ناقض این سیاست را حذف کنند.

ظهور فناوری های دیپ فیک به افزایش تعداد ابزارهای تبلیغاتی منجر شده که به طور خاص کاربران را هدف می گیرند که خواهان محتوای مستهجن هستند. برخی از این ابزارها حتی به عنوان سرویس هایی سالم خود را نشان می دهند تا بتوانند در اپ استور اپل و گوگل پلی فهرست شوند اما آنها در شبکه های اجتماعی برای ترویج قابلیت های هرزنگارانه خود، آشکارا عمل می کنند.

کد خبر 6096786

دیگر خبرها

  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • عملکرد دیدنی بوکایو ساکا در دیدار مقابل بورنموث از نگاه دوربین باشگاه آرسنال / فیلم
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند