Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعرض به اراضی ملی البرز تحت پیگیرد قانونی قرار گیرد، شایعه تبانی نصر فردیس به هیچ وجه صحت ندارد،حضور پنج کشور در رقابت های بیسبال غرب آسیا در البرز قطعی شد،کشف ۳۳ کیلوگرم مواد روان گردان شیشه در البرز،مشکل قطعی آب البرز کاهش یافت،رقابت های آفرود قهرمانی کشور به میزبانی البرز لغو شد، آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی روستای لانیز کرج حمایت شدند،فاز نخست آزاد راه شمالی کرج ۲۰ روز دیگر افتتاح می شود، دستگیری اعضای باند زورگیری از رانندگان تاکسی اینترنتی در البرز،محکوم به اعدام در البرز از قصاص نجات یافت،نخستین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار کشور در کرج راه اندازی می شود،قایم مقام باشگاه گل ریحان البرز برکنار شد از جمله مطالب مهم هفته گذشته در این استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای فاز سوم واکسن کرونا رازی نیازمندآماده سازی سایت های مختلف است، تبعیض هاصنعت داروسازی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است،ویروس دلتا نوجوانان و جوانان البرز را هم مبتلا کرده است،کمک های مردمی البرز برای بازسازی سی سخت ادامه دارد،هفت موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع گردشگری در البرز صادر شد،فردیس و نظرآباد در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفتند،پزشکی قانونی کشور به ۳۷۰ هزار مترمربع فضای فیزیکی نیاز دارد،روزانه ۲۰۰ نفر در فردیس به کووید مبتلا می شوند، سایت امحای پسماندهای صنعتی البرز هر چه سریع تر راه اندازی شود،استاندار البرز خواستار تکمیل پروژه گازرسانی این استان شد،کاهش خودمراقبتی ها بر شدت شیوع ویروس کرونا در البرز دمیده است، لایحه رتبه بندی معلمان با جدیت پیگیری می شود و مستکبران برای منطقه خاورمیانه خواب دیده اند از دیگر مطالب خبری هفته گذشته استان البرز بود.                                       

استاندار:تعرض به اراضی ملی البرز تحت پیگیرد قانونی قرار گیرد

استاندار البرز از مدیران دستگاه های اجرایی خواست هر گونه تعرض به اراضی ملی و ساخت و سازهای مخرب محیط زیست را در این استان تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

عزیزاله شهبازی درنشست شورای معادن استان البرز افزود: باید امور را به درستی دنبال کنیم تا برداشت های مازاد و غیرقانونی صورت نگیرد و همچنین به اکوسیستم منطقه آسیبی وارد نشود.

وی ادامه داد: مجوز معادن باید بازنگری شود و فعالیت ۴۳ معدن فعال استان مورد بررسی قرار گیرد.

رییس هیات فوتبال البرز : شایعه تبانی نصر فردیس به هیچ وجه صحت ندارد

رییس هیات فوتبال البرز با اشاره به بیان برخی شایعات مبنی بر تبانی تیم فوتسال نصر فردیس برای صعود به لیگ برتر گفت که این شایعه به هیچ وجه صحت ندارد و این افتخار آفرینی را بازیکنان البرزی بر اساس توانایی و تلاش هایشان کسب کردند.

تیم نصر فردیس و بوتا پارس ایرانیان ٢ تیم فوتسال البرزی هستند که توانستند به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صعود کنند.

حضور پنج کشور در رقابت های بیسبال غرب آسیا در البرز قطعی شد

رییس انجمن بیسبال و سافت بال البرز با اشاره به میزبانی این استان برای رقابت های بیسبال غرب آسیا گفت: حضور پنج کشور در این دوره از رقابت ها قطعی شده است.

شهرام شفایی  در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این قرار بود که این دوره از رقابت ها در تیرماه به میزبانی استان البرز برگزار شود که با تصمیم کنفدراسیون آسیایی برگزاری به مهرماه امسال موکول شد.

کشف ۳۳ کیلوگرم مواد روان گردان شیشه در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۳۳ کیلو و ۹۵۰ گرم ماده روانگردان شیشه از یک تریلی در شهرستان فردیس در این استان  خبرداد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز ، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی ماده روانگردان شیشه از استان تهران به شهرستان فردیس مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

مشکل قطعی آب البرز کاهش یافت

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز اعلام کرد که مشکل قطعی آب در مناطق مختلف این استان با انجام اقدامات لازم کاهش یافته است.

ذوالفقار مهدی زاده به خبرنگار ایرنا گفت : در زمان حاضر در  هیچ جای استان  افت  فشار آب نداریم اما اگر دمای هوا افزایش یاید و میزان مصرف آب بالا برود احتمال افت فشار آب در مناطقی از استان وجود دارد.

رقابت های آفرود قهرمانی کشور به میزبانی البرز لغو شد

مدیر بخش اتومبیلرانی فدراسیون و رییس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری البرز گفت: نخستین دوره رقابت های آفرود قهرمانی کشور که قرار بود به میزبانی این استان برگزار شود، لغو شد.

اردشیر درویشی  در گفت و گو با ایرنا افزود: این رقابت ها قرار بود که در روزهای ٢٤ و ٢٥ تیرماه به میزبانی البرز و در پیست شهدای هیو شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.

آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی روستای لانیز کرج حمایت شدند

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز اعلام کرد که نهاد حمایتی کمیته امداد با کمک پنج میلیارد ریالی به آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی روستای لانیز کرج را تحت حمایت خود قرار داد.

محمد محمدی فرد در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک پنج میلیارد ریالی شامل هزینه خسارت آتش سوزی خانه مددجویی، اهدای یخچال، گاز و وسایل آشپزخانه به آسیب دیدگان و همچنین توزیع سبد کالا و غذای گرم بین خانوارها این روستا است.

فاز نخست آزاد راه شمالی کرج ۲۰ روز دیگر افتتاح می شود

رییس کمیسیون عمران ، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد که فاز نخست آزاد راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج از محدوده بلوار طالقانی شمالی تا خیابان محمودآباد باغستان ۲۰ روز دیگر افتتاح می شود.

مهدی حاجی قاسمی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر کرج از  پروژه های  عمرانی این کلانشهر افزود:  اکنون روند اجرایی پروژه آزاد راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج  با سرعت در حال انجام است.

دستگیری اعضای باند زورگیری از رانندگان تاکسی اینترنتی در البرز

رییس پلیس آگاهی البرزاز دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان خفت گیر از رانندگان تاکسی های اینترنتی در این استان خبرداد.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت با شیوه زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

محکوم به اعدام در البرز از قصاص نجات یافت

یک فرد محکوم به اعدام باتلاش و پیگیری مسوولان اداره کل زندان های استان البرز و جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان البرز، اسماعیل جمیاری مدیر کل زندان های استان البرز  گفت: برابر آیات قرآن کریم هدف از قصاص حفظ حیات عمومی اجتماع و پیشگیری از تکرار وقوع مجدد قتل است، اما در کنار قصاص سخن از گذشت نیز به میان آمده است بر این اساس با تشکیل کمیته صلح و سازش زندان های استان البرز، تلاش کارکنان زندان های استان بر اخذ رضایت از پرونده های اجرای حکم قصاص است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل کرج :نخستین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار کشور در کرج راه اندازی می شود

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد که نخستین مرکز توانمندسازی و ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون کشور به زودی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و شهرداری در کرج راه اندازی می شود.

احمد خیری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نخستین  مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور به عنوان مرکز کار آفرینی اجتماعی فعالیت خواهد کرد که نقش موثری در ساماندهی این گونه مشاغل دارد.

قایم مقام باشگاه گل ریحان البرز برکنار شد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گل ریحان  البرز با انتشار نامه ای، قایم مقام این باشگاه را برکنار کرد.

به گزارش  روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی گل ریحان البرز، رضا رضایی در این نامه که تصویری از آن برای ایرنا ارسال گردید، خطاب به محمد زارع فومنی قایم مقام این باشگاه اظهار داشت: ضعف مدیریت جنابعالی شائبه شرط بندی و تبانی، جنجال های پیاپی در رقابت ها، اردوها و تیم و در نهایت در بازی مقابل شهرداری آستارا حمل سلاح قلابی رخ داده است که این امر باعث آسیب شدید به برند(اعتبار) باشگاه گل ریحان گردیده است.

رییس موسسه رازی :اجرای فاز سوم واکسن کرونا رازی نیازمندآماده سازی سایت های مختلف است

سخنگوی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به اجرای مراحل مختلف آزمایش های بالینی واکسن کرونا «کووپارس » اعلام کرد که برای اجرای فاز سوم و انجام مطالعه، به آماده سازی سایت های مختلف در چند استان کشور نیاز است.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، نخستین جلسه برنامه ریزی برای اجرای فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس با حضور دکتر علی اسحاقی رییس موسسه رازی، اعضای هیات رئیسه و جمعی از محققان و مدیران موسسه در سالن زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد.

تبعیض هاصنعت داروسازی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز از تبعیض در تخصیص ارز چهارهزارو۲۰۰ تومانی به شرکت های دارو سازی به عنوان معضلی نام برد که این صنعت مهم وحیاتی کشور را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

پرهام رضایی  در دیدار با تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان دارویی استان البرز ضرورت شفاف سازی در تخصیص ارز چهارهزارو۲۰۰ تومانی و تخصیص آن به شرکت های داروسازی واجد شرایط را مورد تاکید قرار داد.

ویروس دلتا نوجوانان و جوانان البرز را هم مبتلا کرده است

 سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با هشدار درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام کرد که ویروس دلتا با ۲.۵ برابر سرعت انتقال نسبت ویروس قبلی حتی نوجوانان و جوانان این استان را نیز درگیر و مبتلا کرده است.

دکتر علیرضا سلیمانی در گفت وگو با ایرنا افزود:هرچند تاکنون بخشی از مردم استان علیه کرونا واکسینه شده اند اما میزان ابتلا به کووید۱۹ همانند پیک های قبلی است زیرا دلتا سنین  پایین را نیز درگیر می کند.

کمک های مردمی البرز برای بازسازی سی سخت ادامه دارد

رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز اعلام کرد که کمک های مردمی این استان برای تکمیل بازسازی خانه های آسیب دیده ی ناشی از زلزله سی سخت استان کهگیلویه وبویر احمدادامه دارد.

سرهنگ پاسدار مهران طیران به خبرنگار ایرنا گفت: کمک های مردمی استان البرز برای تکمیل بازسازی خانه های آسیب دیده ناشی از زلزله سی سخت شامل کمک های نقدی و غیر نقدی بوده که مجموع کمک های نقدی تاکنون به مبلغ ۱۵۵ میلیون تومان و کمک های غیر نقدی هم شامل ۴۸ تن سیمان بوده که از این مقدار ، ۱۶ تن در مرحله اول تحویل داده شده و مابقی نیز بر اساس برنامه زمانبندی شده تقدیم هموطنان سی سختی خواهد شد. 

هفت موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع گردشگری در البرز صادر شد

عاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد که هفت موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع خدمات گردشگری با هدف رونق اقتصادی و اشتغالزایی در این استان صادر شد.

سعید دوستانی به خبرنگاران گفت : در نشست کمیسیون فنی  اداره کل میراث فرهنگی البرز ۹ پرونده سرمایه‌گذاری بررسی شد که از این تعداد هفت پرونده مورد موافقت قرار گرفت و با نظر اکثریت اعضا با ۲ پرونده به علت عدم توجیه اقتصادی، فنی و همچنین نقص مدارک مخالفت شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز:فردیس و نظرآباد در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفتند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که وضعیت کرونایی ۲ شهرستان نظرآباد و فردیس استان البرز از نارنجی به قرمز تغییر یافت.

دکتر مهرداد بابایی به ایرنا گفت: شهرستان کرج هفته گذشته  از نارنجی به وضعیت قرمز کرونایی رسید و اکنون در مجموع سه شهرستان استان دارای وضعیت قرمز ، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان زرد کرونایی است.

وی بیان داشت : محدودیت های کرونایی وضعیت قرمز  از فردا در ۲ شهرستان نظرآباد و فردیس اعمال می شود.

پزشکی قانونی کشور به ۳۷۰ هزار مترمربع فضای فیزیکی نیاز دارد

معاون توسعه و منابع انسانی سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه سازمان اکنون ۵۰ هزار متر مربع فضای فیزیکی دارد، گفت که براساس استاندارهای موجود ۳۷۰هزار متر مربع فضای فیزیکی نیاز داریم.

 به گزارش  روابط عمومی دادگستری البرز رضا حاج منوچهری در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی البرز افزود: سازمان پزشکی قانونی به عنوان بازوی کارشناسی قوه قضاییه و یک سازمان مستقل در ۴۴۶ مرکز به  مردم خدمات ارائه می دهد که از این تعداد حدود ۵۲ درصد به صورت تملیکی است. 

روزانه ۲۰۰ نفر در فردیس به کووید مبتلا می شوند

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس اعلام کرد که روزانه حدود ۲۰۰ نفر در این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا می شوند که انجام اقدامات پیشگیرانه برای مهار این بیماری ضروری است.

علیرضا صیاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عادی انگاری برخی از شهروندان، شهرستان فردیس  را دوباره  وارد وضعیت قرمز کرونایی کرد.

سایت امحای پسماندهای صنعتی البرز هر چه سریع تر راه اندازی شود

معاون هماهنگی امور عموانی استانداری البرز خواستار تسریع در راه اندازی سایت امحای پسماندهای صنعتی و ویژه و اجرای برنامه های مدیریت پسماند و ساماندهی مراکز دفع نخاله های ساختمانی در استان شد.

سی و نهمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان به منظور تعیین تکلیف مراکز دفع پسماندهای عمرانی، بررسی نحوه انتخاب پیمانکار برای راه اندازی سایت امحای پسماند های صنعتی و ویژه  و همچنین مکان یابی مراکز دفع نخاله های ساختمانی در شهرهای طالقان و فردیس برگزار شد.

استاندار البرز خواستار تکمیل پروژه گازرسانی این استان شد

استاندار البرز در دیدار با وزیر نفت تسریع در تکمیل پروژه رینگ سراسری شبکه گاز البرز و گازرسانی به روستاهای جاده کرج - چالوس را خواستار شد.

عزیزاله شهبازی در این دیدار که روز پنجشنبه در محل وزارت نفت صورت گرفت، افزود: جمعیت روز افزون استان البرز و رشد بالای مهاجرت ها در این استان قابل ملاحظه است.

وی همچنین در رابطه با ضرورت ارتقا زیرساخت های لازم برای تامین گاز مردم به ویژه در مناطقی همچون روستاهای جاده کرج_چالوس، دمای پایین هوا در بیشتر ماه های سال و رشد مشترکان گاز خانگی را قابل تامل و توجه دانست.

کاهش خودمراقبتی ها بر شدت شیوع ویروس کرونا در البرز دمیده است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرزباگلایه از اینکه درموج پنجم شیوع ویروس کروناهنوز مردم به طورکامل پروتکل ها را رعایت نمی کنند، گفت: سرعت انتقال ویروس دلتا و کاهش خودمراقبتی ها بر شدت شیوع کرونا در البرز دمیده است.

دکتر مهرداد بابایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : با توجه به آغاز شیوع موج پنجم کرونا در استان البرز از هفته گذشته مراکز درمانی و سرپایی این استان نیز شلوغ شده است.

لایحه رتبه بندی معلمان با جدیت پیگیری می شود

ماینده شهرستانهای رزن، درگزین و سردرود در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در خانه ملت با جدییت پیگیری می شود.

حسن لطفی درگفت و گو با خبرنگار ایرنا درکرج اظهارداشت: در راستای مطالبات به حق و ارزشمند قاطبه همه فرهنگیان و پیشکسوتان این لایحه که کمترین نگاه به جبران زحمات صادقانه فعالان عرصه تعلیم و تربیت را دارد، با قدرت پیگیری می کنیم.

مستکبران برای منطقه خاورمیانه خواب دیده اند

نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: آمریکا، ایادی و گاوهای شیرده اش خواب هایی برای منطقه دیده اند که البته تمام این خواب ها شتری است.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: منطقه ما در این روزها با تحرکاتی زیادی همراه شده ، از لبنان گرفته تا عراق، امارات متحده عربی، افغانستان و پاکستان که هر کدام از این کشورها با مسایلی درگیر شده اند.

وی با بیان اینکه فشارهای اقتصادی و سیاسی استکبار و در راس آنها آمریکا به خط مقاومت و کشورهایی که در این خط فعال هستند زیاد شده است ، اظهار داشت: از هر ترفندی برای تضعیف خط مقاومت و این کشورها استفاده می کنند.

البرز که به دلیل مهاجرپذیری و وجود اقوام مختلف «ایران کوچک» لقب گرفته است، سال ۱۳۸۹ با مساحت پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر و جمعیتی حدود سه میلیون نفر به عنوان سی و یکمین استان کشور شناخته شد.

این استان مهاجرپذیر با داشتن ۶ شهرستان طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد، کرج و فردیس در کنار پایتخت ایران قرار گرفته و روزانه ۳۰۰ هزار نفر از آن به تهران در حال تردد هستند.

هر چند البرز از نظر مساحت کوچکترین استان کشور محسوب می شود اما جاذبه های طبیعی و تاریخی آن به خصوص جاده کرج – چالوس که به دروازه بهشت شمال ایران مشهور است، سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود می کشاند.

این استان یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های آن است.

فعالیت بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و ۱۵۰ برند (الگو) در البرز، این استان را به یکی از قطب های صنعت و تولید در کشور تبدیل کرده است..

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهرداری کرج البرز تاکسی اینترنتی اداره کل زندان های استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرداری کرج البرز مجلس شورای اسلامی شهرداری کرج البرز تاکسی اینترنتی اداره کل زندان های استان البرز استان البرز اعلام زندان های استان البرز گو با ایرنا تاکسی اینترنتی استاندار البرز خبرنگار ایرنا کمک های مردمی گفت و گو اجرای فاز سوم پزشکی قانونی قرمز کرونایی شورای اسلامی روابط عمومی آسیب دیدگان فضای فیزیکی راه اندازی ویروس دلتا مشاغل سیار سایت امحای هفته گذشته نصر فردیس قایم مقام کل زندان اداره کل آتش سوزی رقابت ها گل ریحان آزاد راه سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

حسن محمدی ادیب ۱۱ اردیبهشت در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.  

وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود. 

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور