Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۲۹ تیم ثابت و ۳۵ تیم سیار در روز عید قربان بر ذبح دام نظارت خواهند داشت.

او با اشاره به اینکه این تیم متشکل از ۲۷ دامپزشک و ۵۶ بازرس است افزود: ۱۶ ناظر شرعی نیز بر ذبح دام در محل کشتارگاه‌ها نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغرزاده با بیان اینکه مردم از ذبح دام در محل زندگی خود خودداری کنند اظهار کرد: با توجه به وجود بیماری تب کنگو توصیه می‌کنیم هم استانی‌ها دام‌های خود را به کشتارگاه برده و در آنجا ذبح کنند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال ذبح دام با نظارت علوم پزشکی نیز انجام می‌شود ادامه داد: خراسان جنوبی دارای ۱۱ کشتارگاه دام است و در شهرستان بیرجند نیز یک کشتارگاه دام وجود دارد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذبح دام عید قربان علوم پزشکی ذبح دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی