Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@23:23:34 GMT

طعنه جدید کنعانی زادگان به بازیکنان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۳۰۹۳

طعنه جدید کنعانی زادگان به بازیکنان استقلال

فرارو: داستان گیتار ارسلان مطهری و کنایه‌های محمد حسین کنعانی زادگان ادامه دارد. این دو که از مدت‌ها قبل با یکدیگر در فضای مجازی کری خوانی داشته اند به تازگی این مورد را تکرار کرده اند.

به گزارش فرارو، ارسلان مطهری، بازیکن خط حمله استقلال بعد از پیروزی استقلال برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی، با خودش گیتاری به جشن پیروزی بازیکنان استقلال آورد تا از این طریق کنایه‌ای به بازیکنان پرسپولیس به ویژه محمد حسین کنعانی زادگان بزند که پیش تر، گیتار او را مورد نقد قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان قبلا با انتشار تصویری از خوشحالی بازیکنان پرسپولیس نوشته بود «گیتار رو با خودت نبر، می‌خوام برقصم». کنایه او به ناکامی استقلالی‌ها و البته خوشحالی پس از گل ارسلان مطهری بود. ارسلان هم بعد از دربی اخیر که با برتری استقلالی‌ها همراه بود گیتاری با خودش به ورزشگاه آورد تا جواب آن کری خوانی را داده باشد.

حالا، اما محمد حسین کنعانی زادگان با انتشار تصویری تازه کنایه جدیدی به استقلالی‌ها زده است. او تصویری منتشر کرده که ارسلان مطهری گیتار به دست کنار فرهاد مجیدی ایستاده است. گیتار در دستان ارسلان، اما روبرو شده با جامی که در آغوش کنعانی زادگان است. مهمترین کنایه تصویر منتشر شده همین دو مورد است: گیتار و جام. با این حال کنعانی زادگان متنی هم بالای این تصویر نوشته تا کری خوانی را تکمیل کند. او نوشته «خدارو شکر داورا خوب شدن و وزیر هم پرسپولیسی نیست».

منبع: فرارو

کلیدواژه: کنعانی زادگان ارسلان مطهری استقلال پرسپولیس کنعانی زادگان ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)