Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی شامگاه جمعه در یادواره شهدای بمباران شهدای لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) ارتش و ۴۲ شهید روستای بیشه دراز که با حضور امام جمعه ایلام و جمعی از فرماندهان، مدیران و مردم برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیا کرد: ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت دشمنان از هیچ توطئه، نیرنگ و فریبی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده‌اند اما با حضور همیشه در صحنه ملت ما همه این نقشه‌های شوم آنها خنثی و برملا شده است.

وی با اشاره به اینکه شهیدان ما جان خود را تقدیم کردند تا روحیه خودباوری در درون ما تقویت و نهادینه شود، گفت: در آذرماه کنگره فرماندهان و سه هزار شهید استان برگزار خواهد می‌شود.

شاکرمی تصریح کرد: این یادواره مقدمه‌ای برای کنگره با عظمت آذرماه است و تلاش کردیم مراسمات فرهنگی در مناطق مختلف استان شود، بیشه دراز یکی از مناطق مهمی است که در دوران دفاع مقدس مردان و زنان آن رشادت‌های ماندگاری بر جای گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم روستای بیشه دراز در زمان جنگ عقب نشینی نکردند، گفت: مردم این روستا با مقاومت و ایثار و مردانگی ماندند و زنان این روستا نیز پای به پای مردان خود مقاومت کردند و ۴۲ شهید را تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مقاومت و ایثار مردم بیشه دراز به گونه‌ای بود که بسیاری از آنها نظاره‌گر شهادت بچه‌های خود بودند که صحنه‌های زیبا و حماسه‌های ماندگاری در این روستا به جا گذاشتند.

کد خبر 5259305

منبع: مهر

کلیدواژه: یادواره شهدا ایلام شهرستان دهلران ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا ایلام حجاب و عفاف اردبیل خطبه های نماز جمعه عکس استانها شیوع کرونا گرگان قوه قضاییه غلامحسین محسنی اژه ای بیشه دراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی