Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها - رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ استان البرز با بیان اینکه کاهش عرضه مرغ سبب تعطیلی برخی واحدهای صنعتی شده است، گفت:عرضه مرغ در استان البرز کاهش یافت. - اخبار استانها -

 کاظم حاج محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد افزایش بی رویه قیمت مرغ در استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر عرضه مرغ در استان البرز نسبت به تقاضای شهروندان همخوانی ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخشی از نیاز جامعه به مرغ روزانه توسط جهاد کشاورزی تامین می‌شود که آن تعداد برای توزیع در نقاط مختلف در اختیار واحدهای صنفی قرار داده می‌شود، افزود: مرغی که به این روش تامین می شود به نرخ 24 هزار و  900 تومان به مردم فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ استان البرز  با بیان اینکه به دنبال افزایش سهمیه دریافتی مرغ متناسب با میزان تقاضا در  استان البرز  هستیم ، بیان کرد : در روزهایی که به نسبت نیاز شهروندان تعداد مرغ های کمتری در اختیار داشتیم، در مناطق مختلف به صورت سهمیه بندی شده مرغ را به نرخ دولتی را در اختیار واحدهای صنفی قرار دادیم.

وی در مورد علل عرضه مرغ  به نرخ 34 تا 38 هزار تومانی و خارح از نرخ مصوب در بازار، گفت: قیمت مصوب مرغ در حال حاضر همان 24 هزار و 900  تومان است  و اینکه از  چه طریق خارج از این قیمت مرغ در بازار عرضه می شود واقعا نمی‌دانیم منشا آن کجاست.

جلسه اضطراری برای تامین مرغ استان همدان تشکیل شد/قیمت عرضه مرغ از 24900 تومان فراتر نرودساعت‌ها تلاش برای یافتن مرغ/ نگرانی مردم کرمانشاه از تکرار تجربه صف‌های طولانی؛ تدبیر دولت چیست؟یک بام و دو هوای قیمت مرغ در استان فارس؛ قیمت مرغ برای مسئولان زیر 30 هزار تومان برای مردم بالای 30 هزار تومان

حاج محمدی در مورد علت تعطیلی برخی واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ ، توضیح داد: مسئله تعطیلی واحدهای صنفی فروشنده مرغ مطرح نیست، اما وقتی سهمیه 100 تا 200 کیلویی که برای فروش مرغ دریافت می کنند بعد از چند ساعت به اتمام می رسد و چیزی برای عرضه ندارند.

وی با تاکید بر اینکه تامین مرغ بر اساس تقاضای جامعه توسط جهاد کشاورزی انجام می‌شود و اتحادیه تنها وظیفه توزیع آن میان واحدهای صنفی را عهده دار است ، گفت: در  گذشته روزانه  80 تا 100 تن سهمیه تنها برای توزیع در میان واحدهای صنفی زیرمجموعه اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ از جهاد کشاورزی دریافت می‌کردیم، اما اکنون این سهمیه به 30 تا 40  تن در روز رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ استان البرز  در مورد ضرری که اکنون متوجه واحدهای صنفی زیر مجموعه این اتحادیه به دلیل کاهش سهمیه فروش روزانه  است، توضیح داد: تنها به دلیل اینکه نیاز مردم  به این کالای اساسی تامین شود، تحت هر شرایطی فروشندگان ما زنجیره عرضه را قطع نمی کنند.

وی با بیان اینکه از طرفی سود دریافتی به ازای فروش هر کیلو مرغ برای دارندگان واحدهای صنفی تنها 700 تا 800 تومان است، بیان کرد: اگر بخواهیم اجاره بهای ماهانه هر واحد صنفی اعم از پرداخت قبوض آب، برق و حقوق کارگران و شاگردان مغازه را لحاظ کنیم، درآمدی  این صنف به صرفه نیست و حتی زیان هم می کنند.

حاج محمدی با اشاره به اینکه امیدواریم که تولید و عرضه مرغ به روال عادی برگردد ، ادامه داد: برخی از فعالان این صنف که حتی امکاناتی مانند یخچال و خودرو داشتند  به دلیل کاهش عرضه مرغ اکنون تغییر شغل داده اند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ در استان البرز واحدهای صنفی قیمت مرغ مرغ استان عرضه مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳