Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:47:12 GMT

جدایی عبادی پور از اسکرا چقدر جدی است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۴۳۱۹

جدایی عبادی پور از اسکرا چقدر جدی است؟

به نظر می رسد آینده میلاد عبادی پور در لیگ لهستان و جایگاه او در تیم اسکرا کمی به خطر افتاده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در 4 سال اخیر میلاد عبادی پور روند باثباتی را در اسکرا بلخاتوف طی کرده و همواره توانسته جزو بازیکنان اصلی این تیم و ستاره های تیمش حضور داشته باشد، برای فصل آینده برخی شایعات از جدایی او حکایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


برخی رسانه های ایتالیایی اعلام کردند باشگاه اسکرا بلخاتوف به دنبال جذب دریافت‌کننده ملی‌پوش ایتالیا یعنی دیک کوی است.


این موضوع با توجه به اینکه تیلور ساندر، ستاره آمریکایی نیز در این پست حضور دارد، احتمال جدایی عبادی پور از اسکرا را مطرح کرده است.


البته بعید است این باشگاه لهستانی که با عبادی پور چند قهرمانی را تجربه کرده و در همین فصل گذشته او را به عنوان دهمین مهاجم برتر پلاس لیگا در ترکیب خود جای داده، به این راحتی قید دریافت کننده ایرانی خود را بزند.

والیبال تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی، با اشاره به نقش پررنگ بانوان در حرفه پرستاری، افزود: در دنیا ۹۰ درصد پرستاران را بانوان و ۱۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند، اما در کشور ما پذیرش دانشجویان مرد افزایش یافته و ۷۵ درصد پرستاران، زن و ۲۵ درصد آنها، مرد هستند.

وی ادامه داد: جمعیت بزرگ بانوان در این حرفه نشان از تأثیرگذاری زنان در اجتماع دارد و نیاز به توجه خاص به این گروه را بیشتر می‌کند.

عبادی گفت: ماهیت شغل پرستاری، سخت و دشوار است، زیرا خدمت پرستاری لحظه‌ای متوقف نشده و مراقبت از بیمار در شیفت‌های پی در پی ادامه دارد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، در زمینه پیگیری فرآیند نگارش لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران، افزود: این لایحه به انجمن‌های پرستاری ارسال شده و در این زمینه نیاز به حمایت بیشتری داریم.

وی گفت: امیدواریم پس از تدوین لایحه نهایی و چکش کاری آن در وزارت بهداشت، از ظرفیت‌های نهاد ریاست جمهوری برای ابلاغ آن نیز بهره ببریم تا خدمات سلامت توأم با حفظ کرامت مردم و پرستاران، با کیفیت بالا به جامعه ارائه شود.

کد خبر 6094491 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • افلاطون در آخرین ساعات عمرش چه می‌کرد؟
  • آخرین ساعات زندگی افلاطون فاش شد: افلاطون در آخرین ساعات زندگی‌اش چه می‌کرد؟!
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!