Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان "‌ایزوایکو توان تعمیر برخی کشتی‌ها را ندارد"، گفت: ۱۰۰ درصد دیانوردان شرکت کشتیرانی،‌ ایرانی هستند. - اخبار اقتصادی -

محمدرضا مدرس خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: 100 درصد دریانوردان کشتیرانی ایرانی هستند، در  واقع بر روی تمام کشتی‌های ناوگان ملی کشتیرانی دریانوردان ایرانی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از سال 99 دیگر دریانورد خارجی روی کشتی‌های ایرانی حضور ندارند،‌ تصریح کرد: ما از دریانوردان جوان ایرانی روی کشتی‌ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به تعمیرات کشتی و شناورهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: تمامی شناورهایی که امکان تعمیر آنها در داخل کشور وجود دارد،‌ به طور 100 درصد در سایت پرشیا هرمز با همکاری ایزوایکو تعمیر می‌شوند.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که حدود 500 نفر از کارکنان در این شرکت مشترک مشغول به کار هستند، اضافه کرد: آن دسته از شناورهایی که امکان تعمیر آنها در داخل وجود ندارد را به ناچار خارج از کشور برده‌ایم.

مدرس خیابانی یادآور شد‌: در این رابطه جلساتی را برگزار کرده‌ایم، در خصوص این‌که مابقی شناورها هم در داخل کشور تعمیر شود. متاسفانه این توانمندی هنوز از سوی شرکت ایزوایکو به ما اعلام نشده و آنها این توانایی را ندارند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت کشتیرانی شرکت کشتیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • پروژه «اومااویا» سریلانکا، نماد توان صادرات خدمات فنی - مهندسی ایران
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران