Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان به همت سازمان دانشجویان جهادددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: این مناظرات ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه  سال جاری در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حمید مرادی، امروز شنبه ۲۶ تیرماه به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: این مسابقات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به منظور ارتقاء فرهنگ گفت‌وگو و بسط و گسترش مباحثه مستدل، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط‌های دانشگاهی، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران هر سال توسط مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و واحدها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مسابقات مناظره، آزمودن توان منطقی دانشجویان در اقامه استدلال و اقناع مخاطب است، افزود: مسابقات مناظره دانشجویان ایران فرصتی برای تقویت فضای آزاداندیشی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و مقام معظم رهبری سال‌هاست بر ضرورت توسعه و تقویت گفتگو و آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تاکید می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات اطلاعات و آگاهی دانشجویان را درخصوص مسائل و موضوعات مختلف جامعه تقویت می‌کند و در عین حال، پایبندی به قوانین و مقررات را در عین رعایت اخلاق و احترام به دانشجویان می‌آموزد.

مرادی با اشاره به اینکه دانشجویان می توانند در قالب تیم های چهار نفره در این مسابقات شرکت کنند، گفت: علاقه مندان تا ۱۵ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت جهاددانشگاهی خراسان جنوبییا لینک http://jdkhj.ir/fa/form/۵۵۲ در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه  سال جاری در استان به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی مناظره جهاددانشگاهی خراسان جنوبی مناظره دانشجویان ایران برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری مسابقات هندپلو بین استخری به میزبانی استخر شهرداری ارومیه و برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از برگزاری نخستین دوره مسابقات هندپلو در ارومیه خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، مسابقات هندپلو بین استخری با حضور تیم‌های هندپلو استخرهای ارومیه برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم استخر تورال خاتمه یافت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مسابقات هندپلو رشته‌ای جدید در ورزش است که برای نخستین بار در شهر ارومیه توسط استخر شهرداری ارومیه به مرحله اجرا درآمد.

نقی‌پور ادامه داد: هر تیم این رشته ورزشی متشکل شده از ۸ بازیکن (۴ نفر فیکس، ۴ نفر نیمکت نشین) بوده و بازی در ست‌های ۱۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و تیمی که برنده دو ست از بازی شود پیروز مسابقه لقب می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسابقات هندپلوی بین استخری شهر ارومیه امسال برای نخستین بار در رده سنی بانوان ۱۲ الی ۱۵ سال به میزبانی استخر شهرداری ارومیه برگزار شد و تیم هندپلوی شهرداری ارومیه به مقام دومی بسنده کرد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 750140

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی