Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:59:57 GMT

پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات کلزاکاران زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۶۲۶۸

پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات کلزاکاران زنجانی

ایسنا/زنجان سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و بیش از ۹۰ درصد مطالبات آنان پرداخت شده است.

ولی‌الله زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با میزان دانه روغنی کلزا خریداری شده در استان زنجان، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۵۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و برای استحصال روغن به مراکز و کارخانجات روغنی‌کشی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خرید دانه روغنی کلزا در استان زنجان در مرز ۳۵۰ تن قرار گرفت، افزود: همه مراکز پیش‌بینی شده برای خرید دانه‌های روغنی در استان زنجان فعال بوده و تا پایان مرداد ماه نسبت به خرید دانه روغنی کلزا، اقدام خواهد شد.

این مسئول در رابطه با قیمت هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا و گلرنگ، خاطرنشان کرد: اکنون قیمت هر کیلو دانه روغنی کلزا ۱۱۰ هزار ریال و قیمت هر کیلو دانه روغنی گلرنگ ۱۰۱ هزار و ۱۵۵ ریال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اقتصادی کلزا مطالبات کشاورزان کشاورزی دانه روغنی کلزا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه محسن محمدسیفی ووشوکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ چین توانست با غلبه بر حریفان خود، مدال ارزشمند طلا را به گردن آویخت، افزود: در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی با یادآوری اینکه محسن محمدسیفی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در برابر حریفان خود به میدان رفت، اظهار کرد: این ملی‌پوش باتجربه زنجانی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم توانست در برابر حریفی از هنگ‌کنگ به برتری دست یابد. ووشوکار زنجانی در دیدار فینال نیز با غلبه بر حریف کره جنوبی به مدال ارزشمند طلا دست یافت.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی معلولان در کره جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، رقیه شجاعی از زنجان با کسب ۶۱۷ امتیاز در ماده تفنگ بادی در جایگاه هشتم این مسابقات ایستاد.

کد خبر 6089125

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی