Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@19:45:25 GMT

نادر فلاح بازیگر یک فیلم ایرانی-ترکی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۶۶۸۹

فیلم سینمایی «مهاجر کوچولو» The Little Refugee به کارگردانی بتین قبادی، به تهیه‌کنندگی محمد احمدی و محصول کشورهای ایران و ترکیه در سال ۲۰۱۹؛ در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در نخستین دوره جشنواره فیلم کُردی «مسکو» در سالن‌های مرکز سینمایی «اکتبر» شهر مسکو در کشور فدراسیون روسیه روی پرده می‌رود. 

نخستین دوره جشنواره فیلم کُردی «مسکو» MKFF با مدیریت «گولیزر گردن زری» Gulizer Gerdenzeri، با هدف انعکاس فرهنگ و تاریخ کُرد و همچنین زندگی مدرن این ملت، با نظارت وزارت فرهنگ و هنر و جوانان (روشنبیری و لاوان) حکومت اقلیم کردستان عراق، با نمایش ۱۵ فیلم بلند سینمایی و ۲۰ فیلم کوتاه داستانی و مستند از کارگردانان کُرد کشورهای ایران، ترکیه، سوریه، اقلیم کردستان عراق و سایر کشورهای جهان و همچنین با حمایت «کارو آرت» KARO.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Art از روزهای ۳۰ تیر ماه تا ۳ مرداد ماه (۲۱ تا ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۱) در شهر مسکو در کشور روسیه برگزار می‌شود. 

در «مهاجر کوچولو» ترکیبی از بازیگران کشورهای ایران و ترکیه از جمله؛ نادر فلاح، فرشید گویلی، پریا وزیری، عزیز چاپکورت، سوات اوستا، محمدرضا عقدایی، در کنار یوسف محمود عبدالقادر و محمد محمود عبدالقادر بازیگران خردسال به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

«مهاجر کوچولو» دومین اثر بلند بتین قبادی در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی «کارگردان‌های جدید» در چهل‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سائو پائولو» در کشور برزیل به نمایش در آمد. 

تعدادی از عوامل فیلم سینمایی «مهاجر کوچولو» عبارتند از: 

نویسنده و کارگردان: بتین قبادی، مشاور فیلم‌نامه: مرضیه خوش‌تراش، مدیرفیلم‌برداری: مرتضی نجفی، فیلم‌بردار بخش ترکیه: جعفر اصلانی، تدوین: هایده صفی‌یاری، صدابردار: محمد مختاری، طراح صحنه: مرتضی فربد، طراح لباس: الهام معین، صداگذار: بهمن اردلان، گریم: محمود دهقان، مجری طرح: گلریز احتیاطی، موسیقی: بابک میرزاخانی، مدیر تدارکات: اسماعیل میرزایی، تصحیح رنگ: سامان مجدوفایی، دستیار کارگردان: محمد کاشی، مصطفی هادی، منشی صحنه: مونا پیرایش، نورپرداز: علیرضا افشاری، عکاس: سمیه جعفری، جلوه‌های ویژه: علی تصدیقی، مدیران تولید: میلاد خسروی، بهرام سربازی، تهیه‌کننده: محمد احمدی، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی، محصول کشورهای ایران و ترکیه، سال تولید: ۲۰۱۹.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نادر فلاح کشورهای ایران مهاجر کوچولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زسکا مسکو روسیه که پس از استعدادیابی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال در ایران تصمیم به جذب امیرحسین ریوندی گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن جوان را جذب کرد، احتمالا امشب مقابل بالتیکا از این بازیکن رونمایی کند.

امیرحسین ریوندی که پس از انتقال به زسکا مسکو در مسابقه تدارکاتی مقابل بنیادکار به میدان رفت و خودی نشان داد، در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر روسیه نیمکت نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد که احتمالا این روند برای او به پایان می‌رسد و از او امشب برابر بالتیکا استفاده خواهد شد.

این مدافع 20 ساله ایرانی و آینده‌دار با توجه به عملکردش در تمرینات و شرایطی که زسکا مسکو دارد، احتمالا امشب نخستین بازی خود در لیگ برتر روسیه را انجام می‌دهد و فرصت درخشش مقابل تیم بالتیکا را دارد.

تیم فوتبال زسکا مسکو با بهره‌مندی از ریوندی در لیست بازیکنان خود، از ساعت 22 امشب مقابل تیم رده پانزدهمی بالتیکا قرار می‌گیرد تا یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه را انجام بدهد و فرصت صعود از رده هفتم را دارد.

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام