Web Analytics Made Easy - Statcounter

حینف عمران زاده در واکنش به مصاحبه جدید سهراب انتظاری در دفاع از برادرزاده اش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، او در شروع صحبت هایش گفت: اخراج سه بازیکن از نفت مسجد سلیمان تصمیم کادر فنی باشگاه نبوده بلکه تصمیم باشگاه بوده و این کار بنا به درخواست مردم و مدیران شهری صورت گرفت. ای کاش در استادیوم بودید و می دیدید و می شنیدید که تماشاگران روی تپه ها چه می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 30 بازی بود که فریاد می زدند شرافت خود را به چه فروختید.

 

دستیار محمود فکری ادامه می دهد:  آقای سهراب انتظاری شما اگر سر کوچه اتان هم بروی کسی تو را نمی شناسد. به اندازه گلیمت پایت را دراز کن و حرف بزن. خدا رو شکر بعد از مدت ها این موضوع موجب شد که دو تا مصاحبه ازت بگیرند. تا دیروز شبکه مازندران هم ازت مصاحبه نمی گرفت اما الان چپ و راست مصاحبه می کنی. اگر وجودش را داری زنگ بزن به محمود فکری و این حرف ها را به خودش بزن نه اینکه چپ و راست مصاحبه کنی. من هم گفتم اصلا به دنبال مصاحبه کردن و مطرح کردن این حرف ها نبودم اما گفتم بعد از  مصاحبه  انتظاری برخی از تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان به صفحه ام مراجعه کردند و به من و زن و بچه ام فحش دادند. من بی غیرت نیستم آقای سهراب انتطاری و سیب زمینی هم نیستم. شاید این فحش ها به تو مزه کند اما به من نه و باید واکنش نشان دهم.

 

حنیف عمران زاده این چنین ادامه داد: بحث لات بازی چاقو کشی و این حرف ها نیست. آقای سهراب انتظاری جو نده و بی خودی شلوغش نکن. گفتی پدرم خادم است؛ آیا یاد گرفتی در مصاحبه دروغ بگویی. از نظر من دروغ بدترین رفتاری است که می تواند از یک آدم سر بزند و من اصلا سر سازگاری با آدم دروغگو ندارم. سوال من این جاست  باعث شدی که من در اینستاگرام فحش بخورم. زن و بچه ام چه گناهی کرده اند؟ بگذارید یک کد بدم. یکی از داوران بین دو نیمه رو به ما کرد و گفت بازیکن شماره ... به نظر می رسد از روی عمد به دنبال اخراج شدن است. این را ما به داور گفته بودیم به ما بگوید. یا روی تپه ها ما به تماشاگران گفتیم که داد بزنند و بگویند شرافت خود را با چه قیمتی فروخته اید. ایشان (سهراب انتظاری) فرمایش کرده اند که ما لیدرها را فرستادیم که بازیکنان را بزنند. کسی که دروغ بگوید هیچ ابایی ندارد که پشت سر هم دروغ بگوید. بدون شک نیما انتظاری دیده بود که شب بازی ما راهی خوابگاه بازیکنان شدیم و تا ساعت 3 بامداد در خوابگاه ماندیم که خدای ناکرده برخی از تماشاگران عصبانی تیم به خوابگاه نیایند و حادثه ای به وجود نیاید. ما اگر دنبال راهی کردن لیدر و زدن بازیکن بودیم که این کار را نمی کردیم.


 او در ادامه گفت : آقای  انتظاری بهتر است به محمود فکری زنگ بزنی و حرف هایت را به او بگویی. یا به باشگاه زنگ بزنی و بپرسی چرا سه بازیکن اخراج شده اند؟ و باز تاکید می کنم محمود فکری در پایان بازی از بازیکنی اسم نبرد. او چیزی را که دید درباره اش حرف زد و آیا نباید درباره اش حرف می زند. پدر من خادم نیست اما به من یاد داده که دنبال روی حقم باشم و زیر بار حرف زور نروم.


حرف پایانی مربی سابق استقلال هم این است:  انتظاری به مصاحبه هایش ادامه دهد باز هم مستندات دیگری را ارایه می کنم. گفتم در این بین کسانی دیگری هستند که از بین می روند. من چسبیده به فوتبال نیستم و هر آنچه را دیدم می گویم. یکی از کدها صحبت یکی از داوران رو به ما بود که گفت بازیکن شما از روی عمد به دنبال اخراج شدن است و با او صحبت کنید که درست بازی کند.

 

حنیف عمران زاده (مربی) نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حنیف عمران زاده مربی نفت مسجد سلیمان سهراب انتظاری عمران زاده محمود فکری حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم