Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@13:40:23 GMT

ممکن بود فینال یورو 2020 به تعویق افتد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۷۳۴۶

ممکن بود فینال یورو 2020 به تعویق افتد

پلیس لندن اعلام کرد که فینال یورو 2020 بین انگلیس و ایتالیا در آستانه تعویق بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم فضای خوب داخل استادیوم پس از شروع مسابقه فینال، حوادث عجیبی بیرون از ومبلی رخ داد و برخی هواداران انگلیس در تلاش بودند بدون بلیط وارد استادیوم شوند. به همین دلیل درگیری شدیدی بین این گروه و نیروهای پلیس رخ داده و بیش از 26 نفر در ارتباط با این حادثه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پلیس لندن با انتشار بیانیه ای مدعی شد مداخله نیروهای امنیتی باعث برگزاری مسابقه شده است.

 

در بیانیه ای در وب سایت پلیس لندن آمده است: "هفته گذشته و برای اولین بار در بیش از 50 سال، تیم ملی انگلیس به فینال یک تورنمنت بزرگ بین المللی فوتبال راه پیدا کرد. این روز به معنای یک روز ملی و جشن و غرور برای ما بود. با این وجود متاسفانه گروه اقلیت هواداران با رفتاری بی نظم و خشن برای منفعت شخصی خود تلاش می کردند شرایط روز فینال را بهم بزنند.

 

 

در طول روز افسران پلیس شاهد رفتارهای زشتی در مرکز لندن و در ومبلی بودند و تعدادی از هواداران طناب های امنیتی را از جا کنده یا با افسران پلیس درگیر شدند. می خواهیم از واکنش سریع فرماندهان پلیس و افسران شجاعی که با این شرایط با بی نظمی و خشونت روبرو شده بودند تشکر کنم.

 

تردیدی نداریم که اقدامات سریع آن افراد مانع از تشدید بیشتر خشونت شد. ناامیدکننده است، اما 19 افسر ما در جریان عملیات پلیس روز یکشنبه زخمی شدند. نمی پذیریم که عملیات پلیس شکست خورده و بدون مداخله فوری آنها امکان لغو مسابقه وجود داشت.

 

صحنه های زشت دیدار فینال در ومبلی توسط اتحادیه فوتبال و پلیس بررسی می شود. باید درس های آموخته و اطمینان حاصل کنیم که در مسابقات آینده این هولیگان هایی که الکل مصرف می کنند، شرایط را مختل نخواهند کرد."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!