Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش ۷۰ درصدی یارانه مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان، سالمندان و بیماران روانی تصویب شد.

به گزارش قدس آنلاین قبادی‌دانا، رییس سازمان بهزیستی  و دبیر ستاد مناسب‌سازی کشور، در هجدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با هدف مناسب‌سازی محیط، گشودن درهای جامعه به روی معلولان، گفت: با سیاست‌های اخیر، سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد جهش خوبی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر این اساس مستمری مددجویان از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹، بین ۸ تا ۱۲ برابر افزایش یافت.

افزایش ۷۰ درصدی یارانه مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان، سالمندان و بیماران روانی به دستور دکتر نوبخت انجام شده است.
 
وی در ادامه گفت: از آقای نوبخت دو عیدی برای افراد دارای معلولیت خواستاریم، مناسب‌سازی منزل و خودروی شخصی برای سال ۱۴۰۰ از ۶ هزار به ۱۲ هزار و طبق قانون سفرهای درون‌شهری و بین‌شهری افراد دارای معلولیت باید به صورت نیم بها پرداخت شود، اما بودجه به مراکز اختصاص داده نشده است.  

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، نیز گفت: در نتیجه جلسات متعدد با معلولان در سازمان برنامه و بودجه، ۲ هزارمیلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از معلولان مصوب و اجرایی شد،همچنین با دو عیدی مطرح شده نیز موافقت می‌شود.  

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مستمری محمد باقر نوبخت معلولان سالمندان بیماران روانی مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ هیأت وزیران در خصوص ضوابط اجرایی قانون بودجه امسال کل کشور را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

بنابر گزارش ایرنا، بخشی از این ضوابط ابلاغی به شرح زیر است:

بر اساس این ضوابط که در ۴۱ ماده تدوین شده، دستگاه های اجرایی موظفند حداکثر تا پایان خرداد نسبت به مبادله موافقت نامه های خود با سازمان برنامه و بودجه از طریق سامانه مربوط به این سازمان و به صورت الکترونیکی اقدام کنند؛ ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه ای و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای طی ۳ ماهه دوم امسال منوط به اجرای این فرآیند (مبادله موافقتنامه ها با سازمان برنامه) است.

ثبت یا به روزرسانی اطلاعات کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه یکپارچه نظام اداری (سینا) حداکثر تا پایان خرداد امسال الزامی است و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه ها منوط به اجرای این دستورالعمل و ثبت اطلاعات کارکنان است.

دستگاه های اجرایی می توانند در سال جاری حداکثر معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی را به عنوان پاداش پرداخت کنند پرداخت یک ماه پاداش به اعضای هیأت مدیره یا هیأت عامل شرکت های دولتی، بانک ها و بیمه های دولتی مطابق آیین نامه مربوطه ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه و پس از تصویب در مجامع عمومی این شرکت ها اجرایی می شود.

هر گونه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه های اجرایی از محل بودجه عمرانی (اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای) ممنوع است. ضمن اینکه هر گونه خرید خودروی خارجی نیز ممنوع است. احداث یا خرید هر گونه ساختمان اداری جدید از سوی شرکت های دولتی، دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه های دولتی ممنوع است.

پلیس راهور نیز مکلف شده تا هر سه ماه یک بار گزارش جرایم دریافتی رانندگی را به تفکیک هر استان به وزارت کشور اعلام کند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904395

دیگر خبرها

  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اهواز باید برای تردد معلولان و جانبازان مناسب‌سازی شود
  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان/ میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه