Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به عدم لزوم اخذ پروانه کسب جداگانه به منظور عرضه اقلام آرایشی و بهداشتی در داروخانه ها، گفت: داروخانه ها به عنوان یک موسسه پزشکی و داشتن قانون خاص، مشمول کسب مجوز جداگانه از اتحادیه های صنفی نیستند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر محمدرضا شانه‌ساز با اشاره به موضوع ادعای اتاق اصناف ایران مبنی بر ضرورت اخذ پروانه کسب از اتحادیه به منظور توزیع و فروش اقلام آرایشی و بهداشتی در داروخانه ها، اظهار کرد: این موضوع در کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مطرح و مراتب از معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با تاکید براینکه  داروخانه ها به عنوان موسسات پزشکی مشمول قانون خاص تحت نظارت سازمان غذا و دارو هستند، گفت: براساس بررسی های انجام شده و اعلام معاونت حقوقی ریاست جمهوری؛ داروخانه ها مشمول ماده (۲) قانون نظام صنفی واقع شده و عرضه اقلام آرایشی و بهداشتی در داروخانه ها با مجوز و نظارت وزارت بهداشت، نیازمند اخذ پروانه کسب جداگانه از اتحادیه صنفی مربوط به موضوع قانون نظام صنفی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو اقلام آرایشی و بهداشتی در داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای برادران با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

اجرای طرح شناسه کالا در محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی با هدف مقابله با عرضه کالای قاچاق و تقلبی در بازار انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود