Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@17:00:17 GMT

راهنمای ثبت برند در موسسه ثبتی ایلیا

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۷۸۳۶

راهنمای ثبت برند در موسسه ثبتی ایلیا

ثبت برند یعنی ثبت هویت کسب و کار تان تا نام شما تنها برای اهداف و برنامه های خودتان بدرخشد و افراد دیگر نتوانند از برند تان استفاده نمایند، ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی انجام می شود و این اداره تنها در استان تهران مستقر است و از هر جای ایران باید درخواست ثبت برند را از طریق سامانه جامع مالکیت صنعتی بدهید، همراه ما باشید تا از اطلاعات لازم و ضروری در خصوص ثبت برند مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونگی ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج از طریق ارسال اظهار نامه ثبتی در سامانه مالکیت صنعت صورت می گیرد بعد از ورود به این سامانه در میز خدمات مربوطه باید درخواست خود را ثبت نمایید،  مجموعه ایلیا در استان البرز برای همشهریان عزیز ثبت برند را در کمترین زمان و هزینه ارائه می نماید، برای ثبت برند در کرج باید مدارکی ارائه دهید از جمله جواز فعالیت، اسمی که شرایط قانونی ثبت برند را داشته باشد،  مدارک هویتی شخص حقیقی یا مدارک ثبتی شخص حقوقی که دارای کد پستی کرج باشند، ارائه طبقات برند مورد نظر، ارائه وکالت نامه برند اگر دارای وکیل باشید نیز لازم است،  بعد از تکمیل مدارک اظهار نامه ثبت برند را باید در سامانه مالکیت صنعتی تکمیل نمایید و بررسی ها و نتیجه از طریق کارشناسان اداره مالکیت صنعتی طی 35 الی 45 روز اعلام می شود.

با ثبت برند کرج به کسب و کارتان فرصت دیده شدن بدهید خیلی افراد زمانی به فکر ثبت برند شان می افتند که متاسفانه برند شان به نام شخص دیگری ثبت شده است و فکر می کنند سابقه استفاده از برند مشمول حمایت قانونی می شود در حالی که تنها برند هایی مشمول حمایت های قانونی از برند می شوند که به ثبت رسیده باشند. 

هزینه ثبت برند چقدر است؟

هزینه های ثبت برند به عوامل متعددی بستگی دارد به همین خاطر است که ممکن است هزینه هایی متعددی را از موسسات متعدد بشنوید، اما چه چیز هایی در زمینه ثبت برند تأثیر گذار است؟ بله همان طور که گفته شد عوامل متعددی تعیین کننده هزینه ثبت برند می باشند مانند: متقاضی حقیقی یا حقوقی، تکمیل اظهارنامه اشخاص حقوقی زمان برتر از اشخاص حقیقی می باشد از این رو هزینه برند اشخاص حقوقی معمولاً کمی بالاتر از اشخاص حقیقی است، تعداد طبقات برند و ثبت برند اشتراکی و یا هزینه ثبت برند فارسی و لاتین همگی تعیین کننده هزینه ثبت برند هستند. از این رو اعلام هزینه برند باید بعد از مشخص شدن تمام این موارد تعیین شود هزینه هایی که شما پرداخت می کنید صرف هزینه اظهار نامه برند، هزینه روزنامه اول، هزینه حق ثبت، هزینه روزنامه دوم و هزینه حق الوکاله وکیل می باشد، هزینه دقیق و مشخص را می توانید از کارشناسان ایلیا بپرسید.

ثبت برند چیست؟

همان طور که می دانید برند اسم یا نماد یا نشان تجاری است برای معرفی کالا و یا خدمات، برای آنکه اشخاص دیگر از برند و هویت محصول یا خدمات شما استفاده نکنند باید اقدام به ثبت برند کنید، با ثبت برند تخصصی می توانید انحصار برند را گرفته و این ویژگی به شما تعلق می گیرد و تنها کسانی می توانند با برند شما فعالیت کنند که نمایندگی آن را از طریق تنظیم قرار داد با مالک برند دریافت کرده باشند. برند باید به طور رسمی به ثبت برسد. و برندی قابلیت به ثبت رسیدن را دارد که نوین بوده و قبلا توسط شخص و یا شرکتی به ثبت نرسیده باشد .

نام برند باید نسبت به سایر محصولات و خدمات مشابه خودش متفاوت باشد و به راحتی از بین آنها قابل شناسایی باشد.

برای ثبت برند نکات و شرایطی وجود دارد که حتماً باید بدانید.

افراد زیر 18 سال مجاز به ثبت برند نیستند. اظهار نامه ثبت برند باید در سامانه مالکیت صنعتی تنظیم شود و حتماً باید گزینه های ستاره دار را تکمیل نمایید. در ثبت برند حتماً باید موضوع مجوز شما با طبقات ثبت برند تان دارای ارتباط باشد. برای طبقات غیر مرتبط حتماً باید چند مجوز در حوضه های مختلف را ارائه نمایید. برند باید فارسی و دارای ریشه در لغت نامه های فارسی باشد و برند های غیر فارسی باید حتماً برای ثبت کارت بازرگانی ارائه دهند. شما با کارت بازرگانی و کارت عضویت هم می توانید برند ثبت کنید. شما با یک مجوز یا کارت بازرگانی می توانید چنین برند به ثبت برسانید. شما تنها مجاز به ثبت اسامی یا علایم تجاری هستید که به نام اشخاص دیگر ثبت نشده باشند. اگر درخواست ثبت برندتان بعد از بررسی رد شود شما نمی توانید مجدد درخواست ثبت آن را دهید و در صورت نقص ظرف سی روز باید رفع نقص مربوطه را انجام دهید. ثبت برند دارای دو روزنامه می باشد که بعد از تاییدیه ثبت باید حداکثر ظرف 1 ماه پرداخت و انتشار یابد در غیر این صورت درخواست شما رد می شود و باید مجدد اقدام به ثبت اظهار نامه برند نمایید.

آیا برند دارای اظهار نامه مالیاتی است؟

پاسخ این سوال منفی است برند هیچ نوع مالیاتی برای شما به دنبال ندارد و مالیاتی که شما باید پرداخت کنید بر حسب مجوزی است که دارید و تشکیل پرونده مالیاتی است در غیر این صورت یعنی اگر تشکیل پرونده مالیاتی را انجام نداده باشید و یا ندهید اصلاً نمی توانید اظهار نامه مالیاتی ارسال نمایید.

از همراه شما سپاس گذاریم، مجموعه حقوقی ایلیا ارائه دهنده خدمات ثبت برند در کرج و سایر شهرستان ها می باشد، هم اکنون مشاوران و کارشناسان ایلیا پاسخگو تمام سوالات شما در زمینه ثبت برند هستند، وکلای مجرب ما از صفر تا صد مراحل ثبت برند را در کمترین زمان و هزینه انجام می دهند، ما تلاش کردیم تمام نکات و موارد ثبت برند را در این مقاله شرح دهیم اما قطعاً مطالب زیادی هم نا گفته مانده که می تواند از مشاوره رایگان ثبت برند مجموعه ایلیا تنها با یک تماس استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت ایلیا ( https://eliya.ir) مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت برند از طریق کانال‌های زیر با ما در تماس باشید.

ایمیل: info@eliya.ir

شماره تلفن جهت مشاوره: ۰۲۶۳۲۱۳۷- ۰۲۱۲۶۶۵۵۱۱۹

آدرس پستی: کرج، میدان آزادگان

2121

کد خبر 1536007

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ثبت برند در کرج هزینه ثبت برند مالکیت صنعتی ثبت برند اظهار نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد

ملانوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: دوره آموزشی آفات مکنده باتاکید برکنترل آفات فصل بهارپسته، با حضور مهدی بصیرت عضو هیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور در راستای ارتقا دانش کارشناسان وبهره برداران باروش‌های کنترل آفات فصل بهاردرختان پسته برنامه ریزی شد.
 
 وی افزود: در این دوره کارشناسان و بهره برداران باروش‌های کنترل آفات مکنده همچون سن وسنک، زنجره (شیره تر) وشپشک‌های پسته توسط مدرس محترم مهدی بصیرت عضوهیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور به فراگیران ارائه شد.
 
  لازم به ذکر است به منظور بهره برداری حداکثری از مطالب، این دوره به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان