Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@00:17:57 GMT

فروش و نصب پارکت لمینت در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۷۸۳۷

فروش و نصب پارکت لمینت در تهران

پارکت چیست؟

پارکت به نوعی کفپوش چوبی گفته می‌شود که در فضای داخلی ساختمان برای پوشش کف استفاده می‌کنند. در گذشته پارکت‌ها را به وسیله چسب بر روی زمین وصل می‌کردند، اما امروزه این روش منسوخ شده و با کلیک به سطح زمین وصل می‌شوند و از این جهت می‌توان گفت که آسیب کمتری به سطح زمین وارد می‌شود. از آنجایی که پارکت از چوب ساخته می‌شود با محیط زیست سازگاری زیادی دارد و از این جهت در میان دوستداران محیط زیست طرفداران بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع مختلف  پارکت لمینت های شیک و پارکت برای خرید وجود دارند و بسته به نوع کاربردشان می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

پارکت چوبی پارکت لمینت پارکت دیواری پارکت پلاستیکی

امروزه دسته بندی‌ های دیگری در انواع مختلف مانند برندها و شرکت‌ های سازنده نیز وجود دارد، اما مرسوم‌ ترین حالت دسته بندی در 4 موردی است که ذکر شد.

پارکت لمینت چیست؟

پارکت لمینت، کفپوش ترکیبی است که از چند لایه چوب با کیفیت بسیار زیادی ساخته می شوند و از آنجایی که از چند لایه ساخته می‌شود مقاومت بالایی دارند. ظاهر پارکت لمینت مشابه پارکت چوبی است اما مزایای بسیار زیادی به نسبت پارکت چوبی دارد. اکثر افراد به دلیل توجه به ظاهر کار از کیفیت آن غافل می‌شوند. باید گفت پارکت لمینت کیفیت قابل توجهی دارد. از مزایای انتخاب و خرید پارکت لمینت به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

به دلیل چند لایه بودن بسیار مقاوم و با دوام هستند، در برابر آب و اجسام نوک تیز نیز مقاومت بالایی دارند. پارکت لمینت‌ها بسته به درجه سایش، برند و شرکت سازنده، رنگ و ضخامت و ... انواع مختلفی دارند.

نصب پارکت لمینت

برای نصب پارکت و لمینت‌ آن‌ها را به طور مستقیم روی سطح نصب نمی‌کنند؛ ابتدا سطح را با فوم پوشش می‌دهند و سپس لمینت‌ها را بر روی فوم نصب می‌کنند، بر روی لمینت‌ها شیارهایی وجود دارد که از طریق همین شیارها به یکدیگر وصل می‌شوند. به این روش کلیکی گفته می‌شود.

نکته مهم این است به دلیل نوع نصب آنها، پس از مدتی می‌توان آن‌ها را جمع کرد و در محل دیگری نصب کرد که یک مزیت بسیار عالی است.

اگر انتخاب شما پارکت لمینت است توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و اجازه دهید یک نصاب ماهر کار نصب را بر عهده بگیرد. برای شسشتو پارکت لمینت می‌توانید از بخارشو استفاده کنید، اما توجه داشته باشید برای نگهداری بهتر پس از استفاده از بخارشو حتما سطح پارکت لمیت را خشک کنید. توصیه می‌شود چند ماهی یکبار از واکس‌های مخصوص استفاده کنید.

نصب پارکت روی سرامیک

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای کفپوش از سرامیک استفاده کرده‌اید و اکنون وقت تغییر دکور رسیده و می‌خواهید این تغییر از سرامیک به کفپوش پارکت صورت بگیرد خوب است بدانید نیازی به بلند کردن سرامیک‌ها ندارید و می‌توانید بر روی سرامیک پراکت را نصب کنید! حتما می‌خواهید بدانید چگونه این ممکن خواهد بود؟  در ادامه همراه ما باشید:

برای نصب پارکت بر روی سرامیک ابتدا باید سرامیک‌ها بررسی شوند که سرامیک شکسته‌ای وجود نداشته باشد و برای این کار به کارشناسان خبره اعتماد کنید. سپس از یک طرف شروع کرده و تکه‌های لمینت را در کنار یکدیگر بچینید و مطمئن شوید که به خوبی به یکدیگر بچسبند.

برای اطمینان می‌توانید از یک چکش پلاستیکی اسفاده کنید اما با اینکه چکش پلاستیکی است از زدن ضربات شدید اکیدا خودداری کنید چرا که ممکن است به پارکت آسیب وارد شود. برای آنکه فضای بین پارکت‌ها را پر کنید به طوریکه آب به آنها نفوذ نکند از مواد مخصوص این کار استفاده کرده و بدانید که این کار از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

بدین منظور ابتدا قرنیزهای اطراف را کنده و مطمئن شوید که سطح کار مسطح باشد، سپس سطح را از هرگونه آلودگی پاک کنید و مطمئن باشید که سطح کار تمیز است. پیش از آنکه شروع به نصب کنید می‌توانید یک دور پارکت‌ها را روی سطح بپوشانید و از سطح چیده شده عکسی تهیه کنید تا به عنوان راهنمای کار قرار بگیرد.

نصب پارکت چوبی

برای نصب پارکت چوبی، به چسب چوب نیاز است به همین دلیل حساسیت آن بالاتر است باید با حوصله بیشتری اقدام به نصب پارکت چوبی کرد. یک نکته مهم این است که در هنگام نصب پارکت چوبی از فشار بی مورد بر روی تکه‌ها جلوگیری کنید که البته نصابان حرفه‌ای این نکته را همیشه به درستی رعایت می‌کنند.

پیش از انجام عملیات نصب پارکت چوبی باید محیط را سم زدایی مرد و رطوبت هوا را نیز در نظر گرفت،بدین منظور چند روز پیش از نصب تکه‌های پارکت را به محل مورد نظر منتقل کنید تا با دمای محیط سازگارتر شوند. تمامی سطوح زیرین را از هرگونه ناصافی و برآمدگی‌ها برطرف کنید تا زیرسازی به درستی انجام شود.

نصب پارکت روی موکت

برای نصب پارکت بر روی موکت اصرار نداشتهب اشید و اجازه دهید تا نصاب قبل از شروع به کار موکت را ببیند و در نهایت نظر خود را اعلام کند. نصب پارکت بر روی موکت‌های بدون پرز و نرم حتی بهتر از نصب پارکت بر روی سرامیک جواب می‌دهد. به شرط تایید نصاب پارکت!

نصب پارکت روی موزاییک

از آنجایی که مهم است پارکت بر روی سطوح صاف و یکدست نصب شود و از طرف دیگر اکثر موزاییک‌ها سطوح یکسانی ندارند برای نصب پارکت بر روی موزاییک باید به نکاتی دقت کنید:

پیش از نصب پارکت بر روی موزائیک به ارتفاعی که ایجاد می‌شود دقت کنید چرا که به دلیل وجود موزائیک ارتفاع بالاتری خواهید داشت و در بخش در ورودی به مشکل خواهید خورد.

اگر موزائیک‌ها ناهمواری زیادی داشتند ابتدا باید به کمک مواد مخصوص کف را تراز کنید. برای این کار می‌توانید از دوغاب استفاده کنید و به محض خشک شدن کار نصب پارکت را آغاز کنید. اما اگر سطح شما تراز باشد نیازی به اضافه کاری نخواهید داشت و می‌توانید مستقیم پارکت را بر روی موزائیک نصب کنید.

فروشگاه دکوراسیون داخلی دکورچوب در این مسیر همراه شماست و با بهره گیری از خبره‌ترین کارشناسان، بهترین مشاوره را به شما خواهد داد و در نهایت از ابتدا تا پایان کار همراهیتان میباشد. همین حالا برای دریافت خدمات و اطلاع از قیمت‌های خرید و فروش انواع پارکت لمینت و نصب رایگان اقدام کنید.

آدرس وبسایت: https://decorchoob.com

شماره تماس: 02177120214

2121

کد خبر 1536010

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پارکت لمینت روی سرامیک لمینت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد

محاسبات رویترز نشان می‌دهد درآمدهای حاصل از فروش نفت خام و گاز طبیعی روسیه در آوریل ۲۰۲۴ دو برابر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، محاسبات این خبرگزاری نشان می‌دهد درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز روسیه در آوریل ۲۰۲۴ میلادی که هنوز به پایان نرسیده است به لطف افزایش قیمت‌های انرژی با افزایش دوبرابری نسبت به دوره مشابه پارسال به ۱۴ میلیارد دلار می‌رسد.

این در حالی است که پس از آغاز تنش‌های مسکو - کی‌یف، کشورهای غربی با اعمال تحریم‌هایی علیه بخش نفت و گاز روسیه در تلاش برای محدود کردن درآمدهای کرملین از محل فروش نفت و گاز که حدود یک‌سوم بودجه فدرال این کشور را تشکیل می‌دهد، بوده‌اند. این اقدام‌ها شامل محدودیت‌هایی بر خرید نفت، نظام مالی و نفتکش‌های حامل نفت روسیه و طرح سقف قیمتی ۶۰ دلار برای هر بشکه است.

جهش پیش‌بینی‌شده درآمدهای نفتی روسیه در ماه آوریل در درآمد نفتی روسیه از نظر درصدی بیشتر از افزایش ۳۰ درصدی مورد انتظار برای کل سال ۲۰۲۴ میلادی است.

وزارت دارایی روسیه داده‌های ماه آوریل را در اوایل ماه مه منتشر خواهد کرد.

محاسبات رویترز بر اساس داده‌های منابع صنعتی و آمارهای رسمی درباره تولید، پالایش و عرضه نفت و گاز در بازارهای داخلی و جهانی است؛ درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز برای اقتصاد کالامحور روسیه بسیار مهم است.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!