Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@22:37:07 GMT

درس بزرگی که فرهاد مجیدی از گرت ساوتگیت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۸۳۴۴

درس بزرگی که فرهاد مجیدی از گرت ساوتگیت گرفت

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی از اشتباه گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس درس بزرگی گرفت و همین مساله باعث شد تیمش در ضربات پنالتی برنده بازی شود.

استقلال پنجشنبه موفق شد باشکست پرسپولیس در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند تا حالا فرهاد مجیدی به کسب اولین جام خود به عنوان سرمربی نزدیک بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دقایق پایانی نیمه دوم وقت های اضافه و با نزدیک شدن به ضربات پنالتی عده ای به مجیدی پیشنهاد دادند بازیکنی مثل دیاباته را وارد زمین کند تا بتواند از تبحر او در زدن این ضربات استفاده کند.

با این حال فرهاد مجیدی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و به آنها اعلام کرد بازیکنانی باید پنالتی بزنند که در شرایط بازی باشند و در این صورت شانس پیروزی تیم بیشتر است.

پیش از این گرت ساوتگیت در فینال یورو ۲۰۲۱ ترجیح داد در دقایق پایانی بازی با ایتالیا سانچو و رشفورد را برای زدن ضربات پنالتی وارد زمین کند اما هر ۲ بازیکن پنالتی های خود را خراب کردند و در نهایت ایتالیا جام قهرمانی را بالای سر برد.

به نظر می رسد مجیدی با درس گرفتن از تجربه تلخ ساوتگیت موفق شد در ضربات پنالتی تیمش را برابر رقیب دیرینه استقلال به برتری برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ضربات پنالتی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امارات، از ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود شباب خاتمه پیدا کرد.
سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.
عزت اللهی در این بازی روی نخستین گل تیمش نقش مؤثری ایفا کرد و در حالی که شارجه با گل دقیقه دهم «کایو» پیش افتاده بود این بازیکن ایرانی در دقیقه ۱۷ با یک پاس تماشایی، «یحیی القسانی» را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم گل نخست شباب را به ثمر برساند و بازی به تساوی کشیده شود.
در ادامه هم «دا کروز» در دقایق ۶۷ و ۸۶ توانست ۲ گل دیگر برای شباب به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دار و امیدوار است بتواند در ادامه دیدارهای باقی مانده شرایط جدول را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید