Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در همه جای دنیا مربیان عاشق بازیکنانی هستند که می‌توانند در چند پست به میدان بروند و کیفیت بالایی از خودشان نشان دهند. یکی از بازیکنان چند پسته فوتبال ایران وحید امیری ستاره با اخلاق پرسپولیس و تیم ملی است. وحید که در اصل یک هافبک چپ است طی سال‌های اخیر در تیم ملی و باشگاهی اش در پست‌هایی مثل مهاجم، وینگر چپ و راست، مدافع چپ و هافبک میانی بازی کرد و انصافا هم نمایش خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری در بازی‌های آسیایی پرسپولیس  و بعد از اینکه سعید آقایی به کرونا مبتلا شد به عنوان مدافع چپ برای پرسپولیس بازی کرد و آنقدر خوب بود که اسکوچیچ هم از وحید در این پست استفاده کرد و امیری در تیم ملی هم عملکرد بسیار خوبی داشت.

وحید بعد از مصدومیت همسترینگ که در بازی تیم ملی با بحرین برایش به وجود آمد چند بازی پرسپولیس را از دست داد و سعید آقایی در پست مدافع چپ به میدان رفت ولی بعد از رفع مصدومیت وحید ، این بازیکن با صلاحدید یحیی گل محمدی دوباره به پست مدافع چپ برگشت و در دربی هم در همین پست به میدان رفت.هرچند امیری در هر پستی که تا به حال به میدان رفته عملکرد خوبی از خودش نشان داده ولی خیلی از کارشناسان معتقدند وحید در پست اصلی خودش یعنی مهاجم یا هافبک کناری به مراتب کارایی بیشتری دارد. یحیی با گذاشتن امیری در پست مدافع چپ هم بار هجومی تیمش  را پایین می‌آورد و هم توانایی وحید کمتر می‌شود.

اینجا بخوانید: تصاویر| چهره‌ای از نیمکت پرسپولیس که تابه‌حال ندیده‌اید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس پرسپولیس دربی شهرآورد وحید امیری مدافع چپ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است