Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی اعضای ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز وزارت علوم را منصوب کرد. این حکم در راستای تحقق آیه کریمه «الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلوه»(حج - ۴۱) و به منظور عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری به اجلاس‌های سراسری نماز  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین این حکم پیرو اجرای آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مصوب هیئت وزیران و آیین‌نامة ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز، مصوب ستاد عالی اقامة نماز در دانشگاه‌ها در جلسة ۱۷/۰۹/۱۳۹۹ است.

 در حکم انتصاب اعضای ستاد «توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز» آمده است: با توجه به تجارب جناب‌ عالی در امور اجرایی و حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و با عنایت به آیین‌نامة ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (مصوب ستاد عالی اقامة نماز در دانشگاه‌ها در جلسة ۱۳۹۹/۰۹/۱۷) به موجب این حکم به سمت «عضو ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

شایان ذکر است مطابق آئین نامه مذکور اعضای ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامة نماز  شامل وزیر علوم (رئیس ستاد)، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (یا نماینده تام الاختیار)، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، معاون دانشجویی وزیر علوم (رئیس سازمان امور دانشجویان)، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، رئیس بسیج اساتید وزارت علوم و دبیر ستاد تعمیق و گسترش اسلام در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1103420 برچسب‌ها وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر علوم تحقیقات و فناوری ستاد توسعه و ترویج فرهنگ تحقیقات و فناوری نماز وزارت علوم وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود

استاندار مازندران گفت: بیش از ۲۰ میلیون گردشگر هر سال وارد مازندران می‌شوند، بنابراین توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی اهمیت دارد و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در نشست با دبیران ستاد اقامه نماز مازندران بر لزوم اقامه نماز جماعت اول وقت در دستگاه‌های اجرایی مازندران تاکید کرد و گفت: افرادی که دچار ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شوند با فرهنگ و اقامه نماز بیگانه هستند و بخش عمده آسیب‌های اجتماعی ناشی از سبک شماری نماز است.

وی به ورود بیش از 20 میلیون گردشگر به مازندران اشاره کرد و یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی اهمیت دارد و تقویت در این زمینه ضروری است. 

استاندار مازندران تصریح کرد: نشست شورای اقامه نماز جزو برنامه‌های اولویت‌دار استان است و لازم است این نشست‌ها در شهرستان‌ها به صورت منظم برگزار شود.

همه دستگاه‌ها پای کار بیایند

دبیر شورای اقامه نماز مازندران هم با بیان اینکه باید مصوبات شورای اقامه نماز در دوره‌های گذشته از سوی مسئولان اجرایی شود، تاکید کرد: نیاز داریم تا همه دستگاه و نهاد‌ها در اجرای مصوبات شورای اقامه نماز پای کار باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: اماکن و مساجد بین‌راهی باید برای اقامه نماز برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود.

وی با بیان اینکه هر ساله با جمعیت شناور روبه‌رو هستیم، افزود: مازندران قطب گردشگری بوده، اما متاسفانه بیشتر مساجد بین‌راهی در هنگام نماز صبح بسته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند