Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شاهرخ دولتخواه مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر گفت : یک هزار و ۲۲۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۱۵ گشت مشترک با همکاری دیگر ادارات متولی نظارت بر بازار انجام شد که در این راستا ۲۴ پرونده تخلف (گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت) تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : رسیدگی فوری به گزارش و شکایات مردمی، اجرای طرح‌های نظارتی بر بازار بطور مستمر و شناسایی انبار‌های احتکار و غیرمجاز کالا، مقابله با عرضه خارج از شبکه کالا و نظارت بر واحد‌های خدماتی و تولیدی از مهمترین رسالت‌های صنعت، معدن و تجارت است که به این شهرستان با جدیدت پیگیری و انجام می‌شود.

دولتخواه افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۲ تُن کالا‌های اساسی شامل روغن، برنج، قند و شکر با هدف تنظیم بازار در شهرستان توزیع شده است.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر ادامه داد: یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در این شهرستان در قالب ۹ اتحادیه صنفی فعالیت دارند.

۸۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال شهرستان دالاهو واکسینه شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان دالاهو گفت: تقریبا ۸۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال شهرستان تاکنون دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

برضا رضایی گفت: با مساعدت و همراهی همشهریان تقریبا ۸۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال شهرستان تاکنون دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او ادامه داد: علی‌رغم تشدید بیماری کرونا در کشور، شاهد کاهش شدید موارد مبتلا و مرگ‌ومیر بالای ۶۰ سال در این شهرستان هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دالاهو ادامه داد: متاسفانه همشهریان که دُز اول را دریافت کردند برای تزریق دُز دوم چندان رغبتی نشان نمی‌دهند در حالی که واکسن زمانی ایمنی می‌تواند ایجاد کند که فاز دوم هم تزریق شده باشد.

او وضعیت شهرستان دالاهو به لحاظ شیوع بیماری کرونا را زرد اعلام کرد و گفت: مراکز واکسیناسیون شهرستان در ایام تعطیلی برای تزریق واکسن در خدمت مردم هستند.

اجرای محدودیت‌های کرونایی برای جلوگیری از آغاز موج پنجم ویروس کرونا

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از اجرای محدودیت‌ها برای جلوگیری از آغاز موج پنجم ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا مرتضوی گفت: وضعیت شهرستان سنقر و کلیایی نارنجی بوده و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مشاغل گروه سه و چهار در این وضعیت تعطیل است.

او افزود: محدودیت‌های کرونایی رنگ نارنجی در شهرستان سنقر و کلیایی اجرا شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت جدی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: این شهرستان آمادگی کامل برای جلوگیری از ورود به موج پنجم ویروس کرونا را دارد.

او ادامه داد: با وجود نظارت بر اجرای صحیح محدودیت‌های کرونایی، همراهی مردم برای کاهش شیوع ویروس کرونا و وارد نشدن به موج پنجم این ویروس در شهرستان سنقر و کلیایی ضروری است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه واحد صنفی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا شهرستان سنقر و کلیایی ویروس کرونا شهرستان د موج پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل

علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

به گفته او، هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
او در ادامه گفت: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد