Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آنتونیو باندراس جدیدترین بازیگری است که برای بازی در قسمت پنجم چندگانه «ایندیانا جونز» انتخاب شد. وی در «ایندیانا جونز ۵» به هریسون فورد که بار دیگر در نقش اصلی فیلم بازی می کند و نیز فیبی والر-بریج، مدس میکلسون، بوید هالبروک، شونت رنی ویلسون و توماس کرچمان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این فیلم ماجراجویانه از ماه ژوئن در استودیوز پاین‌وود لندن شروع شده و اولین فیلم از مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» است که با نام دیزنی تولید می‌شود.

جزییات فیلم و نقشی که باندراس باید بازی کند روشن نشده است و فیلم قرار است ۲۹ جولای ۲۰۲۲ راهی پرده‌های سینماها شود.

این فیلم را جیمز منگولد کارگردانی می‌کند که نامزدی اسکار را برای «لوگان» و «فورد در برابر فراری» کسب کرده است. وی از نویسندگان فیلمنامه در کنار جز و جان-هنری باترورث هم هست.

استیون اسپیلبرگ که کارگردان چهار قسمت قبلی فیلم بود امسال مسئولیت‌های دیگری دارد که تهیه‌کنندگی فیلم از جمله آنهاست. جان ویلیامز آهنگساز ۸۹ ساله نیز بار دیگر ساخت آهنگ فیلم را برعهده دارد.

به تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم پخش شد که شبیه دهه ۱۹۶۰ آمریکا بود.

هریسون فورد ۷۸ ساله ماه پیش در حین بازی در صحنه‌ای از فیلم از ناحیه کتف آسیب دید و گفته می‌شود بازگشت وی به فیلم اندکی زمان می‌برد.

باندراس بازیگر سرشناس فیلم «نقاب زورو» که برای بازی در «رنج و افتخار» سال ۲۰۱۹ نامزدی اسکار را کسب کرد، به تازگی با کمدی اکشن «بادیگارد همسر آدمکش» دیده شد. وی بازی در چند فیلم را در برنامه‌اش دارد که «گربه در چکمه: آخرین آرزو» و «نامعلوم» از جمله آنهاست.

وی تابستان سال پیش و در سالگرد ۶۰ سالگی‌اش تایید کرد که به کرونا مبتلا شده است.

کد خبر 5259414

منبع: مهر

کلیدواژه: آنتونیو باندراس هریسون فورد فیلم سینمایی جشنواره فیلم کن اصغر فرهادی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم کوتاه آلبوم موسیقی هنرمندان تئاتر فیلم قهرمان ویروس کرونا عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامبد جوان کنسرت آنلاین ایندیانا جونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد

طی روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر توافق آنتونیو کونته با ناپولی منتشر شد

طرفداری | رسانه‌های جنوب ایتالیا و رای اسپورت اصرار دارند آنتونیو کونته برای عقد قرارداد با باشگاه ناپولی به توافق رسیده اما در حال حاضر چیزی نهایی نشده است.

به گزارش متئو مورتو، شایعات نزدیک شدن آنتونیو کونته به توافق با ناپولی حقیقت ندارد. با وجود این‌که سرمربی پیشین تاتنهام از بازگشت به ایتالیا استقبال می‌کند، در حال حاضر کونته با هیچ‌یک از باشگاه‌های سری آ بحث‌های جدی نداشته است. غیر از ناپولی، اخیرا نام یوونتوس نیز به میان آمده بود. جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده بود آنتونیو کونته گزینه آلترناتیو تیاگو موتا برای یووه است اما هیچ تماسی بین طرفین برقرار نشده. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟