Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان مصلح در گفت‌وگو با میزان، در خصوص میثم تهیدست و کنارگذاشته شدن او از تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: اساساً وقتی یک بازیکن در یک تیم بازی می‌کند باید درباره تیمش خودش صحبت کند، اما وقتی با بعضی بازیکنان و افراد از نزدیک آشنایی دارید و سالها با آنها کار کرده‌اید و آنها دچار مشکل شده‌اند، بی انصافی و بی معرفتی است که سکوت کرد و حرف حق را بیان نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با میثم تهیدست از سال ۹۲ در سپیدرود آشنا شدم و صمیمی‌ترین دوستم در میان بازیکنان است. تنها بازیکن فوتبالی هست که با هم رفت و آمد خانوادگی داریم. او را از نزدیک می‌شناسم. او  مسلمان و به شدت معتقد به امام رضا (ع) و اهل بیت (س) است. خوب نیست با آبروی یک مسلمان به ناحق بازی شود. شاید فرد دیگری بود می‌گفتم ممکن است این کار را کرده باشد، اما میثم تهیدست از این کار‌ها نکرده و نمی‌کند. این حرف‌ها اصلاً در قامت او نیست.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: درباره فرد، مربی یا شخص خاصی صحبت نمی‌کنم؛ اما تهمت زدن به این راحتی نیست. هر مدافعی یک روزی اشتباه می‌کند، این موضوع شامل بهترین مدافع جهان هم می‌شود. خود من مقابل استقلال مرتکب پنالتی شدم آیا بر مبنای یک خطا یا تکل می‌توان حکم بر اشتباه نفرات داد؟ امیدوارم این روند در فوتبال ایران شکل نگیرد که هر کسی باخت، بازیکن یا فردی را مقصر جلوه بدهد. امیدوارم مسائلی از این دست در فوتبال ایران باب نشود.

مصلح در پایان گفت: تهیدست به خاطر تهمت‌های صورت گرفته می‌تواند در فضای خارج از فوتبال شکایت و پیگیری قضایی انجام بدهد. اگر بر اساس عدل و عدالت این موضوع قضاوت شود، قطعاً یکسری باید پاسخگو شوند. بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه ذوب آهن به اظهارات فکری درخصوص تبانی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم