Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، متقاضیان تمامی آزمون‌ها از جمله شرکت کنندگان در آزمون تولیمو بایدعلاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از زمان ورود به حوزه امتحانی تا پایان آزمون از ماسک استفاده کنند.

به گزارش برنا؛ با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، متقاضیان تمامی آزمون ها از جمله شرکت کنندگان در آزمون تولیمو می بایست علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از زمان ورود به حوزه امتحانی تا پایان آزمون از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است استفاده از ماسک در حوزه امتحانی برای همه عوامل اجرائی نیز الزامی است. چنانچه متقاضی از زدن ماسک امتناع کنند، این عمل او تخلف محسوب شده و با متقاضیان متخلف برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است اگر فردی بعد از ثبت نام و قبل از تاریخ برگزاری آزمون تولیمو به ویروس کرونا مبتلا شود، می بایست 48 ساعت قبل از روز آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان در قسمت پیشخوان خدمات الکترونیک به نشانی http://darkhast.sanjesh.org/ درخواست خود را به همراه گواهی آزمایش تست کرونا به این سازمان ارائه نماید.

این سازمان نیز براساس درخواست متقاضی، نسبت به عودت هزینه ثبت نام یا شرکت در آزمون مرحله بعدی اقدام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک ویروس الکترونیک زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی

نتایج آزمون آموزگاری سوم اردیبهشت اعلام شد، اما موضوعی که پذیرفته شدگان و متقاضیان را نگران کرده است نحوه محاسبه نمره این آزمون است. به گفته شهروند خبرنگار ما نمره بومی فقط شامل حیطه اختصاصی و تخصصی است، اما در نتایج امسال نمرات عمومی را نیز محاسبه کرده اند که بر خلاف دفترچه آزمون است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده است طبق دفترچه مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰ درصد می‌شود نمره بومی، ولی سازمان سنجش نمرات عمومی را هم اضافه کرده که این خلاف دفترچه است.  در حـالـی کـه قـرار بـود نـمـره بـومـی فـقـط حیـطـه «اختصاصـی و تـخصصی» اعـمـال شـود ولی هر سه حیطه اعمال شده که این خلاف دفترچه ثبت نامی است.  طبق دفترچه راهنما امتیاز بومی شامل نمرات عمومی نمی‌شود.
آزمون قبلی آموزش و پرورش امتیاز بومی مجموع هر سه نمره بود گویا سیستم سازمان سنجش به روز نشده است خواهش می‌کنم اگر امکان دارد پیگیری کنید. نمرات لب مرزی زیادی جابه جا خواهد شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود