Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزشنبه ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور این افراد ۴۸ ساعت قبل از روز آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان در قسمت پیشخوان خدمات الکترونیک به نشانی http://darkhast.sanjesh.org/ درخواست خود را ارائه کنند.

این سازمان نیز براساس درخواست متقاضی، نسبت به عودت هزینه ثبت نام یا شرکت در آزمون مرحله بعدی اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، متقاضیان تمامی آزمون‌ها از جمله شرکت‌کنندگان در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو می‌بایست دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

همراه داشتن ماسک و دستکش لاتکس الزامی عنوان شده است.

متقاضیان شرکت در  آزمون تولیمو لازم است از زمان ورود به حوزه امتحانی تا پایان آزمون از ماسک استفاده کنند. 

چنانچه متقاضی از زدن ماسک امتناع کند، این عمل او تخلف محسوب شده و با متقاضیان متخلف برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

استفاده از ماسک در حوزه امتحانی برای همه عوامل اجرایی نیز الزامی است.

سازمان سنجش آموزش کشور پیشتر درباره تاریخ و نحوه برگزاری آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو دوره‌های ۱۵۹ تا ۱۶۶ اطلاعیه‌ای منتشر و جدول زمانبندی و محل مراکز برگزاری را تعیین کرد، متقاضیان می ­توانند در زمان مقرر که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی (http://tolimo.sanjesh.org) اعلام می­ گردد ثبت نام کنند.

متقاضیان لازم است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت‌نام آن را انتخاب نموده‌اند، مراجعه نمایند و در سایر مراکز از آنها آزمون به­ عمل نخواهد آمد.

از آنجائیکه آزمون تولیمو به­ صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می­ شود، برای متقاضیان کارت ورود به جلسه آزمون پیش ­بینی نشده­ است و نیازی به ارائه کارت شرکت در جلسه آزمون در این روش نیست. متقاضیان باید با کارت شناسایی معتبر شامل: (کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس­دار جدید یا گذرنامه) به حوزه امتحانی ذیربط مراجعه نمایند.

داوطلبان برای مشاهده دو جدول زمان و مراکز آزمون و سایر توضیحات به آدرس http://www.sanjesh.org مراجعه کنند.

برچسب‌ها ماسک آزمون تافل آزمون پروتکلهای بهداشتی سازمان سنجش آموزش کشور آموزش آنلاین ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش برخط محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری آغاز سال تحصیلی در کشورهای جهان در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک آزمون تافل آزمون ماسک آزمون تافل آزمون پروتکلهای بهداشتی سازمان سنجش آموزش کشور آموزش آنلاین ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش برخط محدودیت های کرونا سازمان سنجش آموزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع عمومی سازمان ملل متحد صبح روز جمعه آینده (۲۱ اردیبهشت‌ماه) بررسی پیش‌نویس قطعنامه جدیدی مبنی‌بر درخواست به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک عضو کامل و هم‌ردیف و همانند سایر کشورهای جهان را آغاز خواهد کرد.

بر اساس نوشته روزنامه القدس العربی، این تلاش مجدد بر اعمال فشار به شورای امنیت برای بررسی مجدد مسأله به رسمیت شناختن فلسطین انجام می‌شود؛ پیش از این، پیش‌نویس قطعنامه الجزایر در ۱۸ آوریل گذشته توسط آمریکا وتو شد، درحالی‌که ۱۲ کشور به این قطعنامه رأی مثبت و سوئیس و انگلیس به آن رأی ممتنع دادند.

پیش‌نویس قطعنامه فردا دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برای مشورت در مورد متن به همه کشورهای عضو توزیع خواهد شد.

طبق گفته یک منبع دیپلماتیک فلسطینی در سازمان ملل، رأی‌گیری این پیش‌نویس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه به وقت نیویورک انجام خواهد شد.

این منبع همچنین گفت هدف از این اقدام بالا بردن درصد نمایندگی فلسطین در سازمان ملل از یک سو و از سوی دیگر اعمال فشار بیشتر بر آمریکاست که در مقابل خواست و اراده اکثریت قاطع مردم کشورهای جهان که در مجمع عمومی سازمان ملل نمایندگی دارند، ایستاده است.

این منبع همچنین اعلام کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که پیش‌نویس قطعنامه رأی مثبت بیاورد مگر اینکه کمتر از ۱۴۳ کشور به آن رأی دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد