Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، عسکری غلام‌زاده مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری اولین فراخوان حمایت از شرکت‌های زیست‌بوم دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز ۲۶ تیرماه در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، درباره هدف این صندوق از اعطای تسهیلات اظهار کرد: بهمن ماه سال ۹۹، صندوق احداث شد و پروژه‌ای به مبلغ حدود ۱۸ میلیارد تومان را به انجام رساندیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰۰ واحد دارد و امکان پوشش همه شرکت‌ها نیست، افزود: به همین دلیل تصمیم گرفته شد بخشی از بودجه ۲۰ میلیاردی را به برخی واحدها اختصاص یابد.

غلام‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: از امروز این فراخوان رسمی اعلام می‌شود که هر شرکتی ذیل دانشگاه آزاد اسلامی باشد می‌تواند با اعطای ۱۰ تا ۱۵ درصد به دانشگاه آزاد اسلامی از نرخ تسهیلات ۶ درصد استفاده کند.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه، مشارکت حقوقی و مدنی از جمله مواردی است که برای شرکت‌ها در نظر گرفته شده، گفت: تسهیلات به شرکت و نه به افراد تعلق می‌گیرد. مهم‌ترین نکاتی که برای دستورالعمل وجود دارد این است که همه شرکت‌ها امکان پوشش ندارند و تنها شرکت‌هایی می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند که ۱۰ تا ۱۵ درصد با دانشگاه آزاد شریک باشند. 

وی گفت: طرح اول تا سقف ۳۵۰ میلیون، طرح دوم ۲۵۰ میلیون و طرح سوم تا ۱۰۰ میلیون حمایت خواهند شد. 

غلام زاده با بیان این که سه نهاد دانشگاه درگیر این پروژه هستند؛ افزود: مدت زمان سه تا چهار هفته کاری فرصت است و ۲ هفته برای غربال در نظر گرفته شده‌ است. یک هفته هم به صورت حضوری مورد بررسی قرار می‌گیرند و نهایتا سه شرکت برتر معرفی می‌شود. سعی کرده‌ایم در ارزیابی و هم در تسهیلات به شرکت‌ تا آسان بگیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103427 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شرکت‌های فناور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شرکت های فناور دانشگاه آزاد اسلامی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه

امتداد -بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،‌ نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

۱۰۰همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز ۱۹ میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود  ۱۹  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند