Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به حل مشکلش با این باشگاه، ابراز امیدواری کرد بتواند در پایان فصل بار دیگر جشن قهرمانی را برپا کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بوژیدار رادوشوویچ که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش راهی کشورش شده بود با انجام این تعهدات از سوی باشگاه بار دیگر به ایران بازگشته و در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی کار را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلر کروات سرخ‌ها درباره بازگشت به تهران و پرسپولیس بعد از غیبتی طولانی مدت گفت: اول از همه باید بگویم خوشحالم از اینکه به خانه دوم خودم برگشتم. امیدوارم دوباره بتوانم شروع خوبی داشته باشم. خیلی مشتاق بودم که در تمرینات تیم حاضر شوم.

وی درباره نگرانی هواداران بابت جدایی‌اش و پیام‌هایی که در این رابطه ارسال می‌کردند گفت: من با آنها در ارتباط بودم. آنها حمایت خوبی همیشه از من داشتند و جا دارد از این حمایت آنها قدردانی کنم. باید از سرمربی تیم آقای گل‌محمدی نیز تشکر کنم. همانطور که قبلا هم گفتم ایشان (سرمربی) به من انرژی خوبی دادند تا بتوانم کارم را در پرسپولیس ادامه دهم.

وی ادامه داد: همینطور باید از دکتر سمیعی و هیات مدیره محترم باشگاه تشکر کنم و آنها هم سعی کردند و آن قراری که با یکدیگر داشتیم را عملی کردند.

بوژیدار درباره آینده‌اش در این باشگاه هم اینطور توضیح داد: حسی که الان دارم ساده است و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را بار دیگر کسب کنیم. تا جایی که می‌توانیم‌ باید قهرمانی‌های متعددی کسب کنیم و امیدوارم در پایان فصل به این هدف و قهرمانی برسیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس رادوشوویچ یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد

به گزارش همشهری آنلاین امیرحسین اصلانیان درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بردن نساجی در قائمشهر کار بسیار بزرگی بود و کار حیرت انگیز اورونوف کمک زیادی برای پیروزی در دیدار به سرخ‌پوشان کرد. متأسفانه در ترکیب پرسپولیس خلاء وجود دارد و برخی نقاط به خوبی پوشش داده نمی‌شود و همین باعث می‌شود که نساجی تا آن اندازه به دروازه پرسپولیس نزدیک شود.

وی افزود: با وجود تمام احترامی که برای نساجی قائل هستم، اما باید بگویم که آن‌ها شانس پیروزی مقابل پرسپولیس را نداشتند. مهدی ترابی بازیکن خوبی است، اما متأسفانه یک مکمل در کنار خود ندارد. هرچقدر که پیش می‌رویم بازیکنان ایرانی کیفیتشان پایین‌تر می‌آید و فقط و فقط دست دلال برای فروش بازیکنان دیده می‌شود. علناً می‌بینیم که یک بازیکن چه قرمز و چه آبی و چه هر رنگی ۵ الی ۱۰ میلیارد می‌گیرد، اما کیفیتش در حد صفر است.

*اخراج رفیعی می‌توانست به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: باید دست دلالان در فوتبال کوتاه شود. همین دلال‌ها باعث شده‌اند که یک عده بازیکن بنجل در فوتبال ایران پول‌های نجومی بگیرند. سبک بازی پرسپولیس فعلاً طوری نیست که بخواهیم بگوییم برای فصل بعد هم با همین کادر پیش برویم. اوسمار باید با دقت بیشتری کار کند و بداند که این سبک از فوتبال کارساز نیست. اخراج رفیعی می‌توانست به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود. یک بازیکن باتجربه نباید چنین اشتباهاتی را مرتکب شود.

وی در ادامه در رابطه با دیدار بعدی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، بیان داشت: هوادار تیم خوبی است و می‌تواند برای پرسپولیس به چالشی جدی تبدیل شود. باید روی میل هجومی پرسپولیس بیشتر کار شود تا ان‌شاءالله در پایان فصل به مشکل نخوریم. به نظرم پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد و قطعاً استقلال امتیاز از دست خواهد داد و اینگونه نیست که بتواند از ۴ بازی پیش رو تمام ۱۲ امتیاز را کسب کند. ما بازی‌های مهمی تا پایان فصل داریم و باید برای تمام آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم تا ان‌شاءالله قهرمانی را به دست بیاوریم.

*بعید نیست مدیریت پرسپولیس هم تغییر کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص بحث تغییر مدیریت باشگاه توسط مالک، خاطرنشان کرد: به نظرم وقتی این اتفاق در تیم رقیب می‌افتد باید این احتمال را بدهیم که در پرسپولیس هم به همین راحتی‌ یک مدیر تغییر کند. به هر حال پرسپولیس الان با یک سری سیاست‌های جدید در حال شکل گیری است. درویش مدیرعامل خوب و بزرگی است و عملکرد خوبی برای پرسپولیس ثبت کرده. امیدوارم هرچه که به نفع باشگاه است همان رخ دهد.

کد خبر 850255 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!