Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو باندراس به تازگی قرارداد بازی در فیلم سینمایی «ایندیانا جونز ۵/ Indiana Jones ۵» را امضا کرده است.

خبرگزاری میزان - آنتونیو باندراس ستاره محبوب اسپانیایی به تازگی قرارداد بازی در «ایندینا جونز ۵» به کارگردانی جیمز منگولد و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ را امضا کرده، اما هنوز مشخص نیست که او چه نقشی را این فیلم ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس میکلسن و برنده جایزه امی، فیبی والر بریج نیز به تازگی در این فیلم پرستاره بازی خود را آغاز کرده‌اند. آهنگسازی این فیلم را جان ویلیامز که ساخت موسیقی چهار قسمت قبل را برعهده داشت، انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

هریسون فورد در این فیلم در نقش اصلی و مجددا ایفاگر نقش ایندیانا جونز است. اولین فیلم این مجموعه «مهاجمان صندوق گمشده» نام داشت که در سال ۱۹۸۱ اکران شد. فیلیمی که جزو ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ آمریکا از نظر بنیاد فیلم آمریکا شناخته شده است. دومین فیلم این مجموعه «ایندیانا جونز و معبد مرگ» نام دارد که در سال ۱۹۸۴ اکران شد. فیلم سوم هم «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» نام داشت که در سال ۱۹۸۹ پخش شد و فیلم چهارم که در سال ۲۰۰۸ اکران شد، «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» نام داشت. این چهار فیلم ۲ میلیارد دلار در باکس آفیس فروش داشتند.

هنوز اطلاعاتی درباره داستان فیلم و نقش‍های ستارگان به جز فورد منتشر نشده است. بر طبق زمان‌بندی قرار است «ایندیانا جونز ۵» در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ برابر با ۷ مرداد ۱۴۰۱ منتشر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان ایندیانا جونز جونز ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است

حسن ناهیدی عصر سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده و شورای اجتماعی خراسان شمالی که در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، بر ضرورت ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه‌ها اجرایی شود.

حسن ناهیدی تصریح کرد: هر چقدر ریشه‌یابی و شناخت آسیب‌ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب‌ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه باشد.

ناهیدی با تاکید بر نقش آفرینی بانوان خراسان شمالی در تمام عرصه‌ها و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری و مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت‌های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 6093601

دیگر خبرها

  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟