Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رئیس جمهور آذربایجان سوار بر خودروی محصول مشترک ایران و این کشور/ امضای تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و دانشگاه علوم پزشکی گیلان

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان توئیتی را درباره اصلاحات ساختار بودجه منتشر کرد و نوشت:

" با اصلاحات انجام شده توسط مجلس شورای اسلامی، طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور از سوی شورای نگهبان، مغایر موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و مورد تائید قرار گرفت.

به امید برداشتن گام‌های بعدی برای اصلاح ساختار بودجه کشور."

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از حمیدرضا صدر درگذشت این کارشناس و منتقد سینما و فوتبال را تسلیت گفت:

" بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت کارشناس محبوب و خوش‌ذوق ورزش فوتبال، منتقد نام آشنای سینما و نویسنده سرشناس و توانمند جناب آقای دکتر حمیدرضا صدر را که پس از تحمل دوره طولانی بیماری دار فانی را وداع گفتند، به عموم دوستداران ایشان و به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم."

مهدی چمران، منتخب شورای شهر تهران توئیتی را درباره اهمیت انتخاب شهردار منتشر کرد:

" انتخاب شهردار از مهمترین و مشکل‌ترین وظایف شورا‌های شهر است. مسیری را برای رسیدن به نتیجه نهائی در پیش گرفته ایم و از خدا می‌خواهیم که همه ما را کمک و هدایت نماید و لحظه‌ای بخود وانگذارد، ما هم همه تلاش خود را بکار می‌بندیم. به امید خدا."

عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار ویدئویی از مرحوم حمیدرضا صدر، درگذشت این منتقد و کارشناس فوتبال را تسلیت گفت:

" درگذشت غمبار حمیدرضا صدر مفسر فوتبال و نویسنده و منتقد سینما و تئاتر را به خانواده عزیز و دوستداران او تسلیت می‌گویم.
باسواد، با اخلاق و در قضاوت منصف بود. یعنی همه ویژگی های یک کارشناس مطمئن در تراز رسانه ملی!
روحش شاد!

ویدئو مربوط به پشت صحنه فینال جام جهانی ۲۰۱۴ است که با گل آفساید آرژانتین به آلمان اینگونه خوشحال می‌شویم!
کارشناس برنامه مرحوم صدر بود، خوشحالی او هم دیدنی است!
خدایش بیامرزد."

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره شروع فریضه حج و محدودیت‌های کرونایی ویدئویی را منتشر کرد و نوشت:

" مع الاسف امسال هم فریضه مهم عبادی سیاسی حج تحت تأثیر کرونا بصورت حداقلی آغاز شد.
در عین حال جا دارد به انحاء گوناگون حج را برجسته نگه داریم."

سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به بروز سیل شدید در آلمان و کشته و مفقود شدن هزاران نفر نوشت:

" در سیل آلمان بیش از ۱۰۰ نفر کشته، ۱۳۰۰ مفقود، هزاران بی‌خانمان و خسارت‌های مادی فراوانی به بار آمد، اما برخلاف ایران هیچ یک از مخالفان سیاسی و سلبریتی‌های آلمان از تیره بختی آلمان، ضعف ساختار حکومتی، اشکال مسئولان و اعتقادات مردم سخن نگفتند!"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزت الله ضرغامی مهدی چمران محمدباقر قالیباف سیاسیون ایران ساختار بودجه حمیدرضا صدر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی

در تمام درگیری‌هایی میان گروه‌های مبارز فلسطینی شامل جهاد اسلامی، حماس و ... با رژیم صهیونیستی در طول ۲۰ سال گذشته عمده عملیات آفندی بود. به این معنا که اسرائیل بنا به دلایل واهی غزه را بمباران می‌کرد و گروه‌های فلسطینی از خاک غزه اقدام به شلیک راکت یا موشک می‌کردند، اما در ماجرای هفتم اکتبر شرایط بطور کلی عوض شد.

این بار حماس و جهاد اسلامی بعد از ۲ سال تمرین پنهانی اقدام به انجام عملیات از داخل و خارج از غزه و حتی در سرزمین‌های اشغالی ۱۳۴۸ کردند و به تمام اهداف خود دست پیدا کردند و توانستند ۱۳۶ صهیونیست را که در بین آن‌ها تعدادی از ژنرال‌های ارتش رژیم اشغالگر قدس هستند به اسارت در بیاورند.

طبیعی است که با این ضربه حیثیتی، راهبردی، روانی و امنیتی که اسرائیل در جریان عملیات طوفان الاقصی و تدوام مقاومت مردم غزه متحمل شده در درون ساختار سیاسی و نظامی این رژیم تنش بوجود آید و اولین آثار آن نصیب «آحارون هالیوا» رئیس شعبه اطلاعات نظامی اسرائیل «امان» شد که پس از ۳۸ سال حضور در ارتش به دلیل هفتم اکتبر مجبور به استعفا شد. 

تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی حاکی از آن است اکنون که رویارویی ارتش اشغالگر قدس با نیرو‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی به نیم سال رسیده و هیچکدام از اهداف تعیین شده از سوی رژیم صهیونیستی محقق نشده همچنان باید منتظر زلزله در ساختار نظامی و سیاسی اسرائیل باشیم.

رژیم اشغالگر قدس اکنون در وضعیتی قرار داد که نه توانسته است که به یک دستاورد راهبردی در غزه دست پیدا کند و نه درگیری‌ها پایان یافته است. از این رو به خوبی می‌توان دریافت که زمین پای صهیونیست‌ها لغزنده است و تمام بهانه‌های آن‌ها برای دستیابی به فرماندهان فلسطینی و از بین بردن آن‌ها در بیمارستان الشفا در غزه و خان یونس ناکام مانده، چون امکان ندارد در یک مساحت ۳۲۰ کیلومتری در مقیاس غزه، اسرائیل به پیروزی راهبردی برسد. این روز‌ها که بحث انجام عملیات نظامی در رفح مطرح است ناشی از آشفتگی بنیامین نتانیاهو در عرصه تصمیم گیری است، چون نخست وزیر رژیم صهیونیستی کاملا مطمئن است که حتی در صورت انجام عملیات نظامی در رفح به هیچ کدام از اهداف خود بجز کشتار مردم عادی و بی سلاح دست پیدا نخواهد کرد. به نظر می‌رسد هدف اصلی نتانیاهو در چنین شرایطی ادامه جنگ با امید است که پای ایران و آمریکا به میدان نبرد کشیده شود. 


در کنار این موضوع مقامات رژیم صهیونیستی که از دستیابی به نتیجه ناامید شدند این بار به فکر محاسبه از درون و انداختن تقصیر ناکامی‌ها به گردن رقبای خود شدند. از این رو می‌توان پیشبینی کرد که از این پس موضوع چالش و درگیری متقابل میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مخالفان خود به اوج خود خواهد رسید، اما آنچه که مسلم است اذعان به شکست و ناکامی است که در نهایت نتانیاهو مجبور به اعتراف به آن است.

دیگر خبرها

  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی