Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@23:32:52 GMT

نقالی یک بانو برای ثبت جهانی توس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۰۲۱۷

نقالی یک بانو برای ثبت جهانی توس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، طاهره بهرامی، نقال و بازیگر تیاتر با اشاره به کارزار اقدام برای ثبت حهانی توس گفت : می‌خواهم اجرایی برای ثبت جهانی توس داشته باشم. او افزود: پس از راه افتادن کارزار اقدام برای ثبت جهانی توس قصد داشتم با حرکتی از این پویش و از ثبت جهانی توس حمایت کنم.

بهرامی اضافه کرد: به نقالی به عنوان هنری راهبردی نگاه می‌کنم که توان بالایی در امور فرهنگی و حتی اجتماعی دارد و می‌خواهم من هم در ثبت جهانی توس مشارکت داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکنون بر روی متن و ایده ای از کوروش جوادی کار می‌کنم که براساس آن رستم به آرامگاه فردوسی می‌رود. این اجرا در سه پرده و در سه شهر مختلف اجرا می‌شود و در آخرین شهر به توس می‌رسد و با ثبت جهانی توس ارتباط دارد. طاهره بهرامی همچنین خواستار حمایت تمام نقالان از ثبت جهانی شهر توس شد.

کارزار ثبت جهانی توس که از ششم تیر به راه افتاده است تاکنون نزدیک به پنج هزار امضا داشته است. امضا کنندگان این مارزار ثبت شهر توس به عنوان شهری حهانی در یونسکو و توجه به رشد، توسعه و آبادانی آن را خواستار شده‌اند.

کد خبر 615014 برچسب‌ها تئاتر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تئاتر ثبت جهانی توس برای ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد

در سال ۲۰۱۶ و در دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتسال، تیم ملی ایران توانست با پیروزی برابر پرتغال در ضربات پنالتی برنز جهان را از آن خود کند. به مناسبت نزدیکی جام جهانی فوتسال در شهریور ماه، می‌توانید خلاصه این دیدار را تماشا کنید.

دریافت 84 MB

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • روز جهانی کار و کارگر
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو