Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انتصاب دکتر جان بابایی معاون درمان خود به عنوان رئیس کارگروه پیگیری مطالبات استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر سعید نمکی در دیدار با مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از مهمان‌نوازی نمایندگان این استان و همچنین مردم شریف این خط در زمان سفرش به استان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمام مطالبات استان و همچنین مصوبات مکتوب شده است و به زودی در قالب یک صورتجلسه برای برنامه‌ریزی زمان‌بندی و اجرا تنظیم خواهد شد.
دکتر نمکی اضافه کرد: کارگروه پیگیری مصوبات استان سیستان و بلوچستان به ریاست دکتر جان بابایی فعال خواهد شد و دیگر عزیزان عضو فعالان خواهند بود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ساخت بیمارستان چابهار تاکید کرد.
 دکتر سعید نمکی مسئولیت ساخت بیمارستان چابهار را به دکتر جان بابایی سپرد و گفت: زمین مرغوب داریم که می‌توان با همکاری منطقه آزاد چابهار و ارزش افزوده این زمین بیمارستان 540 تختخوابی چابهار را ساخت.
وی افزود: این بیمارستان در منطقه‌ای است که امکان جذب گردشگری سلامت را نیز دارد.
دکتر نمکی گفت: برنامه ریزی برای تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان چابهار نیز از امروز آغاز می‌شود.
وی بر ایجاد اورژانس هوایی در منطقه چابهار تاکید کرد و افزود: بیمارستان امام علی علیه السلام نیز تا پیش از ساخت بیمارستان جدید مقاوم سازی می‌شود.
دکتر نمکی گفت: دانشگاه چابهار که در منطقه آزاد واقع است می‌تواند به صورت پردیس فعال شود و باید دارو‌های مورد نیاز چابهار از سهمیه دانشگاه ایرانشهر تامین شود.
دکتر نمکی افزود: نیاز‌های آزمایشگاه تشخیص طبی چابهار نیز به زودی تامین می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمارستان چابهار سیستان و بلوچستان دکتر نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور

آفتاب‌‌نیوز :

 «نون مصرفی دوسال خانواده هشت نفره‌ام را سیل برد» این‌ها حرف‌های دردناک محمد ریگی کشاورز منطقه سیستان و بلوچستان است.

به گفته وی ۲۵ کیسه ۱۰۰ کیلویی گندمش را سیل برده است.

رئیس مرکز خشکسالی احد وظیفه امروز هشدار داد هر لحظه امکان سیل خطرناک در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان وجود دارد و کشاورزان مراقب گندم‌هایشان باشند تا سیل نبرد.

بارش‌های امسال در مناطق جنوبی کشور سیل‌های ویرانگری ایجاد کرد سیل‌ها حتی در کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس که باران برای آن‌ها رویا بود نیز شکل گرفت.

کارشناس کشاورزی ابراهیم مرادزاده می‌گوید که گندمکاران قبل از ورود کمباین به مزرعه، پیش بینی‌ها و هشدار‌های هواشناسی را ببینند، باران برداشت را سخت می‌کند و سیل ایجاد می‌کند.

سیل‌های اخیر در منطقه جنوب کشور ۱۱۶۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرد.

با این میزان پول می‌توان کل گندم کشاورزان استان سیستان و بلوچستان معادل ۶۷ هزار تن را با قیمت کیلویی ۱۷۵۰۰ تومان خرید تضمینی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان