Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، خالد بایزیدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت گفت: با رهاسازی حقابه چشمه "کانی رش" در این شهرستان از تلف شدن پنج هزار قطعه ماهی در آبراهه پایین دست آن جلوگیری شد.

او افزود: در پی مطالبه فعالان محیط زیستی و روستائیان کانی رش و همچنین بازدید اداره حفاظت از محیط زیست از یکی از آبراهه ها در جوار روستاهای "کانی رش"، "بانو"، "قازان" و "رشه هرمه" منتهی به آبشار شلماش که بر اثر کم آبی درحال خشک شدن بود، حقابه چشمه کانی رش رهاسازی و از تلف شدن این تعداد ماهی جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایزیدی، با بیان اینکه از دو روز گذشته آب چشمه در این آبراهه سرازیر شده و جریان دارد، گفت: مسیر به علت مصرف موارد کشاورزی و همچنین کاهش بارندگی درسال آبی جاری دچار کم آبی شده بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت گفت: جز این مسیر سایر آبراهه و مسیرهای رودخانه های این شهرستان هم اکنون دارای آب کافی بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بایزیدی اضافه کرد: تحقق حقابه های زیست محیطی می تواند در شرایط کم آبی از مرگ جانداران و حیوانات جلوگیری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش محیط زیست کانی رش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر

به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما معاون محیط زیستِ دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: ۱۰۰ گونه آبسنگِ مرجانی در خلیج فارس در معرض نابودی ناشی از این چالش‌های زیست محیطی هستند.
سعید حاجی زاده گزارش می دهد :

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب