Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:56:34 GMT

لزوم تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر تویسرکان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۱۲۷۵

لزوم تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر تویسرکان

خبرگزاری مهر_گروه استان‌ها: مردم شهرستان تویسرکان در حالی در انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شرکت کردند که منتقد چهار سال دوره پیشین شورای این شهر بودند، اما با این وجود با حضور پرشور خود نمایش جدیدی از شور و شعور خود برای تعیین سرنوشت و تلاش برای تحول مثبت را در این شهرستان رقم زدند ولی متأسفانه جواب این حرکت مردم هنوز به طور شفاف مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تویسرکان ۴۵ نفر در شورای اسلامی با شعارهای متنوع و تبلیغات انجام شده به رقابت پرداختند، مردم نیز بار دیگر برای ایفای نقشی سازنده برای اصلاح وضعیت جامعه در انتخابات شورا شرکت کردند، ولی گمان نمی‌کردند تعدادی از نامزدها از اعتماد مردم تویسرکان بار دیگر سوءاستفاده و عهد شکنی کنند و از راه نرسیده دوباره دست به تخلفات انتخاباتی بزنند.

در همین زمینه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان همدان از بازشماری آرای شورای شهر در برخی از شهرستان‌های استان در پی اعتراض برخی از نامزدهای بازمانده از شورا خبر داد.

با بیان اینکه به هیئت نظارت برخی از شهرستان‌های استان اجازه بازشماری آرا به صورت اتفاقی را داده‌ایم، افزود: در پی اعتراض برخی از کاندیداها، اجازه بررسی و بازشماری آرا برای رسیدگی به اعتراضات صادر شد؛ لازم به ذکر است شهرستان‌های تویسرکان و نهاوند بیشترین اعتراضات نامزدها را ثبت کرده‌اند.

تخلفات انتخاباتی در تویسرکان زیاد بود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان همدان در گفتگوی دیگری اظهار کرد: در شهر تویسرکان تخلفات زیاد بوده و حتی در هنگام تأیید صلاحیت هم مشکلاتی وجود داشته است، خرید آرا نیز در این شهرستان و باید دادستان درباره آن تصمیم بگیرد.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی ادامه داد: برای رفع نگرانی دلسوزان نظام و شهر، اگر فردی تخلف کرده و وارد شورا شود، پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع داده می‌شود، اگر محرز شود، سلب عضویت صورت می‌گیرد و از شورا حذف می‌شود.

با توجه با اخبار گفته شده که در تأیید صلاحیت برخی افراد مشکلاتی بوده است این سوال در ذهن مردم نجیب تویسرکان به وجود آمده است چرا افرادی را به مردم معرفی شده‌اند که تأیید صلاحیت آنها دارای شبهه بوده است، مگر رهبر انقلاب اسلامی آرا هر فرد رأی حق الناس عنوان نکردند؟

شورای شهر تویسرکان نباید تعطیل باشد

با آشکار شدن مسائل حاشیه‌ای در انتخابات شورای شهر تویسرکان و بروز برخی تخلفات، حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه یکی از منکرهای شهرستان بسته بودن درب شورای شهر است، خواستار مدیریت فرماندار در این موضوع شد.

موحدی با اشاره به اینکه یکی از منکرهای شهرستان این است که درب شورای شهر تویسرکان بسته است، تصریح کرد: فرماندار با تدبیر این امر را مدیریت کند و شورا را ملزم به انجام وظیفه‌اش کند، چراکه بسیاری از کارهای شهرداری و مردم معطل شورای پنجم است.

درهای شورای اسلامی تویسرکان چهار سال متوالی به روی مشکلات مردم بسته بوده است، نفرات منتخب این مردم، بیشتر درگیر اختلاف شخصی و منافع خود بودند، وظایف خطیر خود را به فراموشی سپرده بودند و حال دوباره وضعیت شورای شهر تویسرکان در حالتی نامشخص است.

مسئله دیگر عدم تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر تویسرکان است در حالی که مردم این شهر منتظرند تا شاید برای انجام امور اجتماعی شهر، شهرداری تویسرکان سامانی بگیرد و از منتخبین خود انتظار دارند که وعده‌های خود را فراموش نکنند.

تلاش همه مسئولان شهرستان تویسرکان باید این باشد که وضعیت شورای این شهر تعیین تکلیف شود بلکه پروژه‌های نیمه تمام از جمله ساخت و سازهای غیر متعارف، نبودن شهربازی مناسب کودکان، ساماندهی دست فروشان، نصب نمادهای دیار گردو، ایجاد پارکینگ، حذف سرعت گیرهای غیر استاندارد، آسفالت اساسی کوچه و خیابان‌ها، جمع آوری معتادان و زباله گردانان و مابقی انتظارات این مردم را به مرحله اقدام برساند.

کد خبر 5259276

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا تویسرکان استانداری همدان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام اردبیل خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان شیوع کرونا حجاب و عفاف قوه قضاییه شورای نگهبان شورای شهر تویسرکان انتخابات شورای انتخابات شورا وضعیت شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان