Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شریفی زارچی سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و ٧٧۶ هزار و ٧١٨ هزار نفر در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام کرده‌اند.

 زارچی افزود: ما به شدت در تلاش هستیم تا افراد در روز ثبت نام یا با حداکثر ٢ تا ٣ روز اختلاف پیامک نوبت واکسیناسیون دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ادامه داد: امروز به بیش از سیصد هزار نفر در سراسر کشور واکسن کرونا تزریق کردند. بدین ترتیب رکورد تزریق روزانه واکسن در کشور شکست.

او گفت: افراد بالای شصت سال که امروز در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کردند همین هفته نوبت‌دهی می‌شوند.

بیشتربخوانید

انجام پوشش کامل واکسیناسیون از فردا در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس واکسن ایرانی کرونا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!

عملکرد ناامیدکننده تن هاخ و شیاطین؛ این تعداد باخت برای آن‌ها در لیگ برتر بی‌سابقه بوده‌است!

طرفداری | منچستریونایتد به رکورد بی‌سابقه 13 شکست در یک فصل از لیگ برتر انگلیس رسید.

دیدار تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با شکست 4-0 شیاطین سرخ خاتمه یافت. در شبی که بیش از هر زمانی اوضاع نابسامان یونایتد در سلهست پارک نمایان شد، تیم اریک تن هاخ مقابل میزبان لندنی حرفی برای گفتن نداشت و به طرز تحقیرآمیزی به اولدترافورد بدرقه شد. منچستریونایتد علاوه بر از دست جایگاه هفتم جدول و تقدیم آن به چلسی، رکوردی را به ثبت رساند که در تاریخ این باشگاه در لیگ برتر انگلیس بی‌سابقه بوده‌است.

منچستریونایتد برای اولین‌بار در تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس، 13 شکست را در طول یک فصل تجربه کرد. این در حالی است که یونایتد تا پایان مسابقات 3 بازی دیگر (آرسنال، برایتون و نیوکاسل) در پیش رو دارد و احتمال ارتقای این رکورد فاجعه وجود دارد. برای اولین‌بار در 47 سال گذشته، منچستریونایتد در تمامی رقابت‌های فصل مجموعاً 81 گل دریافت کرده‌است! شیاطین سرخ آخرین‌بار در فصل 77-1976 چنین عملکرد ناامیدکننده‌ای به ثبت رسانده‌بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد