Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@09:31:22 GMT

جان باختن چند نفر در سقوط هواپیما در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۱۶۷۸

سقوط یک فروند هواپیمای کوچک در جنوب غربی آلمان نزدیک شهر «اشتوتگارت» به کشته شدن چند تن منجر شد.

به گزارش فارس، پلیس آلمان اعلام کرد که این حادثه در جنوب غربی آلمان رخ داد و طی آن چند نفر کشته شدند. نوع این هواپیمما «پایپر» بوده و نزدیک یک منطقه جنگلی در «اشتین برون» در جنوب اشتوتگارت سقوط کرد. این هواپیمای صبح شنبه به وقت آلمان از فرودگاه اشتوتگارت بلند شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز شمار جان باختگان این سانحه مشخص نیست و تیم‌های امدادی سرگرم یافتن لاشه هواپیما و اجساد هستند. علت بروز این سانحه نیز تاکنون مشخص نشده، اما دستگاه پخش اطلاعات پروازی این هواپیما یافت شده است.

پایپر، محصول شرکت ایرکرفت یک شرکت آمریکایی تولیدکننده هواپیما در فلوریدای آمریکاست. شرکت پایپر ایرکرفت به همراه شرکت بیچ‌کرفت و سسنا سه شرکت بزرگ تولیدکننده هواگرد در بخش هوانوردی عمومی است.

چندی قبل نیز سانحه هوایی در آلمان به کشته و زخمی شدن چندین تن انجامید.در پی سقوط یک فروند هواپیمای کوچک و برخورد آن به یک آپارتمان در آلمان، دو نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. این سانحه در منطقه «وسل» در ۳۵ مایلی شمال شهر «دوسلدروف» رخ داد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان