Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@14:25:33 GMT

یک کاسه آبدوغ‌خیار ۴۳۰ هزار تومان!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۱۶۸۸

یک کاسه آبدوغ‌خیار ۴۳۰ هزار تومان!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، فروش آبدوغ‌خیار در اپلیکشین‌ها و کسب و کارهای اینترنتی باعث شده که فروشگاه‌های آنلاین سود خوبی را از فروش آن به دست آورند.

 بعضی از این فروشنده‌ها غذا را در رستوران خود تهیه می‌کنند و با پیک‌های آنلاین به نقاط مختلف انتقال می‌دهند اما بعضی دیگر این غذا را در خانه تهیه می‌کنند و به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت لبنیات که در هفته‌های اخیر حدود ۷۰ درصد افزایش داشته، یکی از اصلی‌تری مواد تشکیل‌دهنده این غذاست.

غذایی که طرز تهیه آن بسیار راحت و کم‌هزینه است، حالا به یکی از گران‌ترین غذاهای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها تبدیل شده است.

با یک حساب سرانگشتی هزینه درست‌کردن ۱۲ کاسه آبدوغ‌خیار ۳۸۰ هزار تومان است اما در فروشگاه‌های اینترنتی یک کاسه آن را ۵۰ هزار تومان می‌فروشند.

- یک کیلو خیار ۱۰ هزار تومان

- کشمش کیلویی ۶۴ هزار تومان

- ماست چکیده پرچرب کیلویی ۲۱ هزار تومان و  ماست شرکتی کیلویی ۲۵ هزار تومان

- دوغ پرچرب کیلویی ۱۰ هزار تومان

- مغز گردوی درجه‌یک کیلویی ۲۵۰ هزار تومان

این میزان از مواد برای تهیه ۱۲ کاسه آبدوغ‌خیار در سایز متوسط مناسب است. هر کاسه از این غذا در سایز کوچک با قیمت ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد؛ قیمتی که با آن می‌توان دو سیخ چلوکباب کوبیده زعفرانی با قیمت گوشت کیلویی ۱۴۰ هزار تومان تهیه کرد.

با داغ‌شدن بازار سفارش و تهیه این غذا، امکان سفارش آنلاین آن هم فراهم شده است. هزینه پیک برای جابه‌جایی این غذا در برخی از فروشگاه‌های آنلاین ۱۵ هزار تومان است.

چند فروشگاه آنلاین، آبدوغ‌خیار را در سایز بسیار کوچک (فینگر فود) تهیه می‌کنند. به طور مثال یک سایت فروش غذا یک سینی آبدوغ‌خیار حاوی ۱۰ عدد ظرف کوچک (معادل یک کاسه) را به قیمت ۴۲۹ هزار تومان می‌فروشد.

فروشگاه‌های اینترنتی باید «نماد اعتماد الکترونیکی» داشته باشند اما برخی از این فروشگاه‌ها این نماد را در صفحه خود درج نکرده‌اند که احتمالا نشان‌دهنده این است که این نماد را ندارند.

به نظر می‌رسد کنترل قیمت‌ها از سوی نهادهای مسئول به فراموشی سپرده شده و قیمت‌ها آنقدر بالا رفته که ساده‌ترین غذا هم برای برخی غیرقابل دسترس است.

کد خبر 615054

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هزار تومان آبدوغ خیار فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم