Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک استقلال با تغییر رویه در فوتبالش توانست به ترکیب این تیم برگردد

به گزارش طرفداری، بابک مرادی با تحولی بزرگ در فوتبالش توانسته به ترکیب این تیم برگردد.

بابک مرادی بازیکنی است که در ابتدای حضور مجیدی در ترکیب استقلال بازی می کرد اما بعد از ابتلا به ویروس کرونا هرگز به بازی گرفته نشد.

با این حال مرادی در بازی با سایپا بعد از مدت ها به ترکیب ثابت استقلال برگشت و در بازی با پرسپولیس هم که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، نمایش خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما راز تغییر شرایط مرادی چه بود؟ شنیدیم یکی دو هفته پیش مرادی با کادرفنی استقلال صحبت کرده تا متوجه شود چرا در استقلال به او بازی نمی رسد. ظاهرا کادرفنی استقال به مرادی اعلام کرده اند او در بازی هایی که به زمین رفته وظایفی که کادرفنی سپرده بود را به خوبی انجام نداده و به همین دلیل هم به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

به همین دلیل هم بابک مرادی با تغییر رویه توانست شرایط خود را تغییر بدهد و دوباره به ترکیب اصلی برگردد.

 

بیشتر بخوانید:

چرا بابک مرادی در استقلال بازی نمی کند؟

 

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها برترین های قرن با علی دایی: بدون علی کریمی، کریم باقری، خداداد و ... نمی‌‌توانستم کاری کنم 42 سال پیش در چنین روزی؛ وقتی نانت فرانسه ناصر حجازی و حسن روشن را می خواست درس بزرگی که فرهاد مجیدی از گرت ساوتگیت گرفت فابیو کاناوارو: مسی شایسته توپ طلاست؛ بهترین بازیکن ایتالیا؟ دوناروما هوادار ایتالیا، صحنه خطای کیه لینی روی ساکا را تتو کرد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بابک مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!

آفتاب‌‌نیوز :

بالطبع هر نقل و انتقالی دیر یا زود حاوی تغییر و تحول درون باشگاه خواهد شد.

ابتدا تغییر و جا به جایی در هیات مدیره و سپس مدیریت باشگاه و همگی بر عهده شرکتی است که این باشگاه به آن واگذار شده است، اما حال باید دید که این رنگ و بوی تازه در این هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل برای باشگاه استقلال خوش یمن خواهد بود و منجر به فتح لیگ خواهد شد و یک خبر تازه و نوید یک فصل پر امید و روشن برای فصل آینده خواهد داد یا خیر؟!

تغییر و واگذاری که مدت‌ها حرف و صحبتش بود و بالاخره به هر شکلی انجام شد و حال باید حاصل این واگذاری و تغییر را در طولانی مدت دید.

هر چند این اولین واگذاری رسمی برای باشگاه استقلال به ارگان یا جهت یا شرکتی نبوده است، اما تفاوت اینبار با دفعات گذشته شاید در مالکی است که ظاهرا اینبار پربارتر از دفعه گذشته نشان می‌دهد، اما در عمل باید شاهد این تغییر در آینده نزدیک بود و روی کاغذ نمی‌توان از نادیده‌ها نوشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد