Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی شنبه شب در چهارمین نشست روسای شورای هیات‌های مذهبی کشور در مشهد افزود: تمام تلاش ما این است که یک پرچم بیشتر برافراشته شود. تعظیم شعائر حسینی شعار اصلی محرم امسال است لذا از تمامی هیات‌ها خواهش می‌کنم در محرم حتی یک بلندگو برای امام حسین (ع) جلو هیات بگذارند.

وی با بیان اینکه در انگلیس برای آشتی مردم با مذهب، واکسن زدن را به کلیساها آوردند ادامه داد: این در حالی است که برخی به بهانه کرونا به دنبال تعطیل کردن هیات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌ مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مردم‌ به نبود سیاه‌پوشی ها در شهر عادت می‌کنند، برخی شهرداری‌ها نیز به‌ عمد، پرچمهای سیاه را از انبار بیرون نمی‌آورند و شهرها را سیاه‌پوش نمی‌کنند.

برچسب‌ها مشهد ماه محرم هیأت عزاداری سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ماه محرم هیأت عزاداری مشهد ماه محرم هیأت عزاداری سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات