Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دلگان گفت: در پی طوفان و بارش‌های فراگیر دیروز برق تعداد زیادی از روستاهاو مرکز شهرستان قطع شده است.

مجتبی شجاعی در گفت‌وگو با تسنیم در دلگان اظهار داشت: سقوط حدود 100 تیر برق فشار متوسط و ضعیف شرایط ناپایداری را در سطح شهرستان دلگان رقم زده است و برق تعداد زیادی از روستاها و مرکز شهرستان را قطع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو تیم از استان به همراه 7 تیم شرکت برق شهرستان درحال رفع خسارت هستند و پیش‌بینی می‌کنیم تا قبل از غروب آفتاب برق در اکثر مناطق وصل شود.

فرماندار دلگان تصریح کرد: در بخش کشاورزی طوفان خسارت گسترده‌ای به نخیلات این شهرستان وارد کرده که کشاورزان آماده می‌شدند تا 20 روز آینده برداشت خود را آغاز کنند.

شجاعی گفت: هنوز برآورد دقیقی از عدد خسارت نداریم چراکه تیم‌های ارزیابی امکان حضور در مناطق و ارزیابی ندارند و دلیل آن شرایط ناپایدار جوی است که محض پایان وآرام شدن شرایط تیم‌های ما مستقر و ارزیابی خواهند داشت.

فرماندار دلگان گفت: ترکیب بارندگی‌ها و طوفان و همراه گرد و غبار ناشی از تالاب خشکیده جازموریان موجب افزایش بیماران تنفسی و رفتن آنان به مرکز درمانی امام رضا شهرستان شده است.

به گزارش تسنیم براثر بارندگی‌های گسترده و طوفان مونسونی راه ارتباطی حدود 40 روستای جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ شدید و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی بسته است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه زابل بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است و باتوجه‌به گسترش روزافزون استفاده از خودروهای شخصی و تک‌سرنشین و همچنین کمبود نیروی انسانی به‌منظور کنترل ترافیک، در مسیر استفاده از تجهیزات هوشمند که علاوه بر ثبت کامل تخلفات رانندگی، همچنین امکان اطلاع از بار ترافیکی معابر شهر را برای مسئولان مربوطه مهیا می‌کند.

 ملاشاهی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکید استاندار سیستان و بلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل شمال استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

 فرماندار ویژه زابل افزود: هدف از نصب این دوربین‌ها مدیریت بهینه سرعت، انضباط اجتماعی، پیشگیری از مخاطرات و به‌منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی شهرستان زابل، با موضوع روند توسعه پروژه فیبر نوری در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری زابل و شرکت مخابرات شهرستان با موضوع شتاب پروژه فیبر نوری، و نصب ۲۰ دوربین پلاک خوان در سطح شهرستان زابل منعقد شد.

 وی تأکید کرد: دوربین پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش‌بینی‌شده که توسط دستگاه‌های مرتبط با مدیریت شهرداری در سطح شهر زابل نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد