Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:12:21 GMT

برگزاری اولین دوره تخصصی خبرنگاری در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۲۶۳۶

برگزاری اولین دوره تخصصی خبرنگاری در خراسان رضوی

 عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اولین دوره تخصصی خبرنگاری در خراسان رضوی با حضور اساتید کشوری و با محوریت کانون‌های بسیج رسانه استان مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ابراز کرد: اولین دوره آموزش تخصصی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه و کانون‌های بسیج رسانه در خراسان رضوی، به‌صورت کارگاهی و با حضور اساتید برجسته  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه اولین دوره این کارگاه توسط کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در سبزوار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دکتر فرشاد مهدی‌پور،  علیرضا کتابدار، حمید ضیائی پرور، علیرضا حیدری، فرامرز عامل بردبار و سید ناصر نعمتی از اساتید این کارگاه‌های خبرنگاری هستند.

محمدیان با اشاره به اینکه این دوره تخصصی رسانه در کارگاه‌های عکاسی، ویراستاری، خبرنویسی و آشنایی با رسانه‌های دیجیتال تعریف‌شده است، بیان کرد: گواهینامه حضور در این دوره تخصصی رسانه‌ای با تائید دفتر مطالعات و تحقیقات رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی با مدیران کانون‌های بسیج رسانه شهرستان خود و خبرنگاران شهرستان سبزوار نیز با شماره  ۰۹۱۵۶۵۹۲۲۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی دوره تخصصی خبرنگاری کارگاه های عکاسی خبرنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند