Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سهراب بختیاری زاده ملی‌پوش پیشین استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم به خبرورزشی گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که خوشحالم استقلال این روزها از لحاظ فنی در بهترین شرایط قرار دارد و بازیکنانش بسیار با انگیزه و جانانه فوتبال بازی می‌کنند. شاگردان مجیدی در بازی با پرسپولیس نشان دادند که مشکلات مدیریتی موجود نمی‌تواند روی آنها اثر منفی بگذارد و با جان و دل برای خوشحال کردن دل هواداران به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری زاده ادامه داد: هماهنگی خوبی در ترکیب استقلال وجود دارد و بچه ها در دفاع تیمی منسجم عمل می‌کنند. باید تکنیک فردی و تاکتیک پذیری بازیکنان استقلال خیلی خوب است و مطمئنم در جام حذفی قهرمان خواهیم شد چرا که حالا با حذف کردن پرسپولیس بعید می‌دانم حریفی بتواند مقابل ما دوام بیاورد.

سهراب در پایان گفت: ما در لیگ برتر شانس قهرمانی نداریم اما بچه ها باید با تمام توان جام حذفی را جدی بگیرند تا دل هواداران خوشحال شود فرهاد مجیدی قول داده بود یک جام برای استقلال بیاورد و ان‌شاءالله در جام حذفی بتوانند به وعده خود عمل کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 گروهی از هواداران سپاهان در جریان بازی با پرسپولیس به سمت هواداران زن پرسپولیس سنگ پرتاب کردند که به مجروح شدن برخی از آنها منجر شد. ویدیویی که یکی از زنان هوادار پرسپولیس از وضعیت سکوی آن‌ها پس از حملات هواداران سپاهان منتشر کرد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس