Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@19:03:28 GMT

تا ۶مرداد همه افراد بالای ۶٠سال واکسینه می شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۲۷۵۴

تا ۶مرداد همه افراد بالای ۶٠سال واکسینه می شوند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شبکه خبر، علیرضا رییسی در برنامه تیتر امشب گفت: واقعا نمی‌دانیم چرا پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود برای این که ویروس دائما دارد جهش می‌کند و قوی‌تر و سرایت پذیرتر می‌شود.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر ۱۶۹ شهر قرمز داریم و ۱۶۶ شهر نارنجی و تنها ۱۱۲ شهر ما فعلا زرد است و سرعت گسترش ویروس و افزایش بیماری و بستری‌ها در کشور بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی با ابراز تاسف از تعطیل نشدن مشاغل پرخطر مثل تالار‌ها و رستوران‌ها و پاساژ‌ها گفت: هنوز هیچ استانی به قله پیک نرسیده است و هنوز در شاخه صعودی بیماری هستیم
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در یک پاندمی مثل کرونا ایمن سازی یک یا چند کشور کافی نیست و باید درصد بالایی از مردم دنیا واکسن بزنند تا زنجیره ویروس قطع شود و اگر می‌خواهیم جهان عاری از ویروس کرونا داشته باشیم باید همه مردم دنیا واکسینه شوند او با بیان این که باید برویم به سمت واکسیناسیون عمومی گفت: هر واکسنی که مورد تایید باشد و اولین واکسنی که به دست مان برسد باید استفاده کنیم
رییسی درخصوص طرح شهید سلیمانی هم گفت: طرح شهید سلیمانی با همکاری نیرو‌های مسلح و بسیج و هلال احمر در مراکز تجمیعی ما با تمرکز بر واکسیناسیون در حال انجام است

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به ۲۸۰۰ تیم واکسیناسیون در کشور گفت: امروز از مرز تزریق ۳۰۷ هزار واکسن در روز گذشتیم و پیش بینی من این است که این روند ادامه پیدا می‌کند و بهتر هم خواهد شد.
رییسی با بیان این که افراد طبق نوبت به مراکز تزریق واکسن مراجعه کند تا ازدحام و بی نظمی به وجود نیاید گفت: من قول می‌دهم برای افراد ۶۰ سال به بالا برای نوبت اول و دوم واکسن در اختیار داریم و به همه می‌رسد و تا چهارشنبه هفته بعد، همه افراد بالای ۶۰ سال به بالا واکسن دریافت خواهند کرد.
او همچنین گفت: تا امروز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار واکسن در سطح کشور توزیع کرده ایم و ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار واکسن هم فردا به دستمان میرسد و تا آخر هفته هم ۴ میلیون دیگر؛ یک میلیون واکسن کووبرکت هم قولش را داده اند که این هفته دریافت می‌کنیم که با این ۱۶ میلیون واکسن می‌توانیم همه افراد ۶۰ سال به بالا را پوشش بدهیم.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: هیچ مخالفتی با واردات واکسن توسط بخش خصوصی نشده و ۳۵ مجوز هم به بخش خصوصی دادیم، اما دریغ از یک واکسن؛ چرا نمی‌توانند واکسن وارد کنند، چون این واکسن کرونا تبدیل شده به کالایی استراتژیک و سیاسی و معامله دولت با دولت هاست و به بخش خصوصی نمی‌فروشند.

حجم ویدیو: 3.13M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42 دانلود ویدیو پربیننده ترین ۵میوه برای بیماران دیابتی آنچه هرگز نباید همراه شیر بخوریم آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۴/۲۵) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۴/۲۶) تشخیص سرطان و محل آن با یک آزمایش جدید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردم جنوب غرب تهران با رییسی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رییسی (عکس)
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید