Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله امان الهی گفت: اقدامات خوبی توسط اداره کل ورزش وجوانان لرستان در راستای توسعه کمی وکیفی چمن های فوتبال در سطح استان انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی  روز شنبه در آیین کلنگ زنی 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال روستاهای ده آقا وجوانمرد  سلسله با اشاره به سیاست های اداره کل ورزش وجوانان استان در رشد و توسعه ورزش در مناطق  روستایی و عشایری ،اظهارکرد: تاکنون  ۲۲ زمین چمن  روستایی  در شهرستان های استان احداث شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به توزیع متوازن و عدالت محور درهمه شهرستانها از در دست اقدام بودن احداث ۲۵ چمن مصنوعی فوتبال در سطح استان خبرداد و افزود: همچنین در این راستا  اقداماتی در مراکز برخی از شهرها از جمله ترمیم و بازسازی زمین چمن  طبیعی مجموعه سرمالیان پلدختر ،ترمیم و بازسازی زمین چمن طبیعی معمولان  ، احداث زمین چمن مصنوعی در شهرستان کوهدشت.،تعریف پروژه بهسازی و اصلاح زمین چمن طبیعی شهرستان‌های ازنا و زمین چمن طبیعی شهرستان سلسله  انجام گرفته است .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  از تعریف اعتبار لازم‌جهت تعویض و بهسازی زمین چمن شماره ۲  مجموعه تختی خرم آباد  و تعریف چند زمین چمن مصنوعی دیگر در مناطق روستایی و شهر های استان  خبر داد و تصریح کرد: همچنین بازسازی  زمین چمن طبیعی مجموعه تختی خرم آباد با استفاده از بخش  گوشه ای از مجموع  آقداماتی است  که برای رشد و توسعه کمی و کیفی ورزش  در استان  انجام گرفته است که به یاری خداوند  این اقدامات تداوم خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال پروژه چمن روستایی زمین چمن مصنوعی زمین چمن طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • مخاطرات عدم سرمایه‌گذاری متوازن در زیست‌بوم هوش مصنوعی