Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:34:30 GMT

همایشی برای طبیعت پاک البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۳۲۳۳

همایشی برای طبیعت پاک البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حکیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: همایش پاکسازی طبیعت و کوهستان البرز با همکاری کمیته پزشکی جستجو و نجات هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، بسیج دانشگاه علوم پزشکی و هیئت‌های کوهنوردی کرج، سازمان بسیج جامعه پزشکی، سازمان نظام پرستاری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز افزود: در سال گذشته این اداره کل چندین همایش پاکسازی در مناسبت‌های مختلف زیست محیطی برگزار کرد که با استقبال خوب مردم و مسئولان مواجه شد.

حکیمی گفت: در سال جدید علی رغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های کرونایی مسافرت به شهر‌ها و طبیعت استان نسبت به روز‌های مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشت و مسافران بسیاری از دیدنی‌های طبیعی استان بازدید کردند که متاسفانه بار سنگینی از لحاظ آسیب به طبیعت و رها سازی زباله بر دوش محیط زیست گذاشته شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاکسازی طبیعت طبیعت زیبا محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست