Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@02:19:42 GMT

افزایش قربانیان سیل در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۳۳۸۳

دویچه‌وله گزارش داد: شمار قربانیان سیل ویرانگر اخیر در آلمان و بلژیک دست کم به ۱۶۸ نفر رسیده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیل در آلمان تاکنون ۱۴۱ قربانی داشته و بیش از هزار و ۳۰۰ نفر همچنان مفقود هستند. اسپوتنیک گزارش داد: سیل فعالیت بزرگ‌ترین نیروگاه برق آلمان را مختل کرد. ارتباطات با برخی مناطق هنوز برقرار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصاویر منتشر شده، در برخی مناطق آلمان جاده‌ها را آب برده و خودرو‌ها را روی هم انباشته کرده است. در برخی مناطق خانه‌ها را تا سقف آب گرفته و مردم وحشت‌زده از مناطق سیل زده تخلیه می‌شوند.

شمار قربانیان سیل در بلژیک به ۲۷ نفر افزایش یافت. ۱۰۳ نفر ناپدید هستند. رویترز گزارش داد: برق بیش از ۲۰ هزار نفر از ساکنان جنوب بلژیک قطع شده است. فعالیت بخش گسترده‌ای از خطوط ریلی مناطق جنوب بلژیک بر اثر سیل متوقف شد. خبرنگار سی‌ان‌ان در بلژیک گزارش داد سیل در غرب اروپا خسارات مالی و جانی گسترده‌ای بر جا گذاشت. برچسب ها: سیل ، بلژیک ، آلمان ، اروپا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سیل بلژیک آلمان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، براساس گزارش این رسانه و سایر رسانه‌های انگلیسی از جمله اسکای‌نیوز، هکرهای منتسب به چین در حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس، به اطلاعات پرسنل نیروهای مسلح این کشور دست پیدا کرده‌اند.

هکرها در این حمله که براساس گزارش‌ها دو یا سه بار تکرار شده است، به سامانه حقوق و دستمزد متعلق به یک شرکت زیرمجموعه وزارت دفاع انگلیس و اطلاعات ده‌ها عضو و کهنه‌سرباز نیروهای مسلح این کشور دسترسی پیدا کردند.

وزارت دفاع انگلیس طی سه روز اخیر در تلاش بوده است تا وسعت این حمله سایبری را مشخص کند. گفته می‌شود که هیچکدام از اطلاعات مذکور به سرقت نرفته و وزارت دفاع انگلیس از افراد خواسته است تا درباره امنیت اطلاعات‌شان نگران نباشند.

این حمله سایبری پس از آن صورت گرفته است که چندی پیش «بازیگران وابسته به چین» در دو حمله سایبری به انگلیس حد فاصل سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مقصر اعلام شدند.

کد خبر 6099100

دیگر خبرها

  • قطع ارتباط موسسات آموزش عالی بلژیک با دانشگاه‌های اسرائیل
  • آریگو ساکی: رم برای غلبه بر لورکوزن و صعود به فینال لیگ اروپا به یک معجزه نیاز دارد
  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • هشدار وزیر خارجه آلمان درباره حمله اسرائیل / یک میلیون فلسطینی نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند
  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد